SUV electric cu calitati in off road, este ultima propunere a celor de la Volkswagen in familia ID. Un model menit sa intre in concurenta cu BMW iX3 si Mercedes-Benz EQB.

Zvonurile privind acest model au aparut inca din 2018, insa ulterior nu au mai aparut informatii pe aceasta tema. Acum insa, iata, reapar pe tapet. Ca si un termen pentru noul model: 2023.

SUV electric cu caracter off-road de la Volkswagen SUV-electric-VolkswagenNume de cod, Ruggdz

Potrivit colegilor de la Autocar, noul model este numit intern Ruggdz. Si face parte dintre proiectele Icon. O categorie in care Volkswagen include „modele ID care au calitati similare cu originalul Beetle. In ceea ce priveste capacitatea de a transcede timpul. Ca si, in egala masura, de a stabili noi repere in materie de clasa”.

SUV electric cu caracter off-road de la Volkswagen ID-BuzzIn aceasta categorie Icon mai intra, spre exemplu, versiunea de productie a lui ID Buzz. Model despre care s-a spus deja ca urmeaza sa apara in 2021. Ca si, in egala masura, o alta dezvotata pe baza lui ID Buggy. Al carui moment de lansare inca nu a fost stabilit. Toate fiind desenate de echipa coordonata de noul sef al departamentului din cadrul Volkswagen Group, Klaus Bischoff.

SUV electric cu caracter off-road de la Volkswagen id_buggyDesi acest SUV electric este inca in faza preliminara de dezvoltare, exista deja si alte informatii. Astfel, Ruggdz va face parte dintr-o gama ampla de SUV-uri, cu motorizari diferite, pe care Volkswagen si-o doreste in 2025. An in care germanii si-ar dori sa aiba pe piata 30 de propuneri!

Destinat aventurilor in off road

Cu o lungime de 4.600 mm, modelul SUV 4×4 ar trebui sa fie o versiune complementara a mult mai conventionalelor modele ID. Intre care se numara si ID 4, versiunea de productie a conceptului ID Crozz, care urmeaza sa fie prezentata la Detroit, in iunie. De care insa se va diferentia radical, cu o imagine mult mai apropiata de ceea ce presupune un SUV cu calitati off road bine defnite.

Pe de alta parte, modelul SUV electric urmeaza sa aiba doua variante, cu cinci, respectiv sapte locuri. Cele din urma gandite in special pentru pietele din China si SUA, unde acestea au cel mai mare succes. Ca si versiuni extreme, cu garda la sol sporita, si performante in teren accidentat la cel mai inalt nivel.

Evident, modelul va fi conceput pe platforma MEB si, pentru a oferi tractiune 4×4, va beneficia de doua motoare electrice, cate unul pe fiecare punte.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.