Divizia Nissan din Statele Unite a produs un singur exemplar, puternic modificat pentru utilizarea în off-road, a dubei lor NV 2500HD. La finalul colaborării dintre constructorul nipon și prezentatorului emisiunii locale „Xtreme Off-Road”, Ian Johnson, a apărut NV Cargo X.

Dintre puținele piese rămase standard fac parte șasiul și caroseria, sub capotă fiind montat V8 diesel de 5.0 litri, provenit de la Nissan Titan XD. Putere şi cuplul au rămas nemodificate – 310 CP şi 752 Nm, dar cutia de viteye automată cu şase trepte şi sistemul de tracţiune integrală provin de la acelaşi model donator, Titan.
Pentru a avea o gardă la sol mai mare şi pentru a putea monta roţi mai mari, de off-road, Nissan a montat arcuri lamelare heavy-duty şi amortizoare pe spate, iar pe față a renunțat complet la suspensia independentă în favoarea unei punți fixe, cu arcuri elicoidale și amortizoare mai lungi, pentru a putea acomoda anvelope de 37 inch. Per ansamblu, după toate modificările aduse, duba are o gardă la sol de 56 cm. Pentru că este un vehicul off-road extrem, NV Cargo X a fost echipat cu o serie de accesorii utile. Pe partea pasagerului a fost montată o rampă de trei proiectoare cu LED auxiliare, bara față a fost confecționată din țeavă de oțel și pe aceasta a fost montat scutul față (protejează radiatorul și intercoolerul), amortizor de direcție, protecții la diferențiale și un troliu cu capacitate de tracțiune de 4,5 tone. Cargo X este echipat cu echipament de recuperare heavy-duty, un cric off-road high-lift, un aparat de sudură și un set extins de scule, toate poziționate în interiorul compartimentului de marfă. Oricât de tare ți s-ar părea NV Cargo X – credem că la fel de cool li se pare duba și echipelor de suport pentru raliu, pentru off-road, firmelor cu operațiuni în locuri izolate, exploratorilor și moon-shiner-ilor, nu te aștepta să îl vezi în producția de serie. Este doar pentru colecția Nissan. Duba este prezentă în carne și oase la Salonul Auto de la Chicago, din perioada 11-20 februarie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.