Jeep și Juventus: zece ani de succes

• Pre-sezonul de fotbal 2022-2023 este acum în desfășurare, iar Juventus și Jeep® sărbătoresc al zecelea an al parteneriatului lor de succes.

• Sigla Jeep® de pe noul kit al clubului arată calea mărcii către libertatea de emisii zero.

• Pe parcursul acestei sponsorizări de zece ani, bianconerii au câștigat 29 de trofee, iar marca Jeep a cunoscut o creștere exponențială pe piața italiană datorită lansării de noi produse și tehnologii de succes în drumul său către libertatea de zero emisii.

• În Europa, Jeep a trecut de la peste 29.600 de înmatriculări în 2012 la peste 131.300 în 2021. În plus, conform datelor din iunie anul trecut, linia hibridă plug-in 4xe reprezintă 42% din totalul vânzărilor Jeep.

• Sărbătorile primilor zece ani ai acestei colaborări pot fi văzute și pe canalele oficiale de socializare ale Jeep și Juventus, unde fanii pot împărtăși emoții, pasiune și sentimentul de apartenență celor două legende.

Torino, 7 iulie 2022 – Pre-sezonul de fotbal 2022-2023 a început la 1 iulie și a marcat zece ani de parteneriat între Jeep® și Juventus. Odată cu logo-ul Jeep care împodobește pentru prima dată echipamentul bianconeri în timpul sezonului 2012-2013, această sponsorizare a fost fondată și se dezvoltă pe valori comune precum autenticitatea și pasiunea. În plus, în ultimii zece ani, clubul a ridicat o mulțime de trofee și a scris un alt capitol de succes din istoria fotbalului italian. La urma urmei, când vorbim despre Jeep și Juventus, nu putem să nu ne gândim la trecutul glorios care le deosebește și le alimentează atractivitatea globală.

În zece ani Jeep și Juventus, 29 de trofee, nouă SUV-uri și tehnologii inovatoare

Dacă ne uităm la cifre de aproape, putem observa că, în ultimii zece ani, echipa masculină a câștigat 8 titluri din Serie A, 5 Coppa Italia și 5 Supercoppa Italia; și, la doar cinci ani de la înființare, echipa feminină a câștigat 5 titluri, 2 Coppa Italia și 3 Supercoppa. Între timp, Under-23 a câștigat 1 Lega Pro Coppa Italia.

În același interval de timp, marca Jeep a lansat nouă modele noi pe piață, începând din 2011 cu Compass. În 2014, fabrica italiană Melfi a devenit casa lui Renegade — primul SUV mic Jeep și primul vehicul al mărcii proiectat în SUA, construit în Italia și vândut în peste 100 de țări din întreaga lume.

Mai mult, în 2014 a fost și introducerea Cherokee. În 2017, lansarea Compass a redefinit standardele în categoria SUV-urilor compacte. Apoi, în 2018, Jeep Wrangler a uimit publicul cu aspectul său cu totul nou, rămânând în același timp loial față de sine și capacității sale de teren legendare și soluțiilor tehnologice avansate.

În 2020, Jeep a făcut primii pași în procesul său de electrificare datorită tehnologiei 4xe Plug-In Hybrid care a fost introdusă pe Renegade și Compass pentru a oferi un 4×4 mai plăcut, eficient, durabil și mai sigur.

Mai târziu, în 2021, Jeep a lansat trei vehicule noi: New Compass, iconicul New Wrangler într-o versiune 4xe și de neoprit Gladiator pick-up. Busola a fost introdusă cu un aspect izbitor și sofisticat și a inclus noi funcții importante care l-au dus la un alt nivel în ceea ce privește design, siguranță, tehnologie și funcționalitate.

Între timp, tehnologia 4xe și-a făcut debutul pe Wrangler pentru a oferi o experiență off-road complet silențioasă și cu zero emisii. În plus, alături de tehnologia 4xe, marca continuă rapid cu procesul de electrificare.

În 2022, tehnologia e-hibrid a debutat pe Renegade și Compass, iar anul viitor vor veni SUV-ul compact B-UV 100% electric și Grand Cherokee 4xe.

Succes pe orice teren:

SUV-urile 4xe sunt lideri în Italia pe segmentul LEV
De-a lungul acestor zece ani, Juventus a menținut cu încredere cursul pe drumul său spre victorie; Între timp, Jeep a continuat să deschidă noi drumuri, sporind capacitatea proverbală off-road a SUV-urilor sale și ajungând la povești de succes de neuitat. Astăzi, calea Jeep-ului îl conduce către electrificare în căutarea „libertăţii cu emisii zero”.

Cel mai flagrant exemplu în acest sens poate fi văzut în tehnologia sa durabilă 4xe plug-in, care este capabilă să garanteze performanțe extraordinare pe drum și off-road. „4xe” a devenit deja o marcă în cadrul mărcii Jeep și este sinonim cu oferirea celui mai mare confort și siguranță în orice condiție de mediu, emisii zero și o versiune îmbunătățită a capacității off-road a renumitei Jeep în întreaga lume.

Nu întâmplător, în așteptarea flotei Grand Cherokee, Renegade, Compass și Wrangler 4xe au făcut din marca Jeep lider de necontestat în Italia pe segmentul LEV (vehicule full-electrice și hibride plug-in) în prima jumătate a anului. 2022, urmând conducerea sa pe tot parcursul anului 2021.

Mai precis, Compass este cel mai vândut model LEV pe orice piață și segment; Renegade 4xe este numărul unu printre B-SUV-urile și toate modelele BEV și PHEV și al doilea după Compass în vânzările totale. Wrangler 4xe s-a clasat pe locul al treilea de la începutul anului

Comunicat remis Best Ride

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.