Ford Ranger va avea, din 2021, și varianta autoșasiu convertibil. Una care oferă clienților din domenii variate, de la construcții la apărare, posibilitatea de a crea cu ușurință vehicule personalizate. Toate bazate pe cel mai vândut pick-up din Europa și câștigător al premiului international Pick-Up-ul Anului 2020.

Robustul autoșasiu Ford Ranger are o structură de tipul „caroserie pe șasiu”. Rezultând astfel un autovehicul convertibil care sporește la maximum paleta de opțiuni de caroserii posibile. Ford preconizează că acesta, îmbinând capacitatea off-road avansată, durabilitatea și consumul eficient al sistemului diesel EcoBlue va trezi interesul operatorilor din diverse sectoare.

Ford-Ranger-autosasiu-1 Ford Ranger și în versiunea de autoșasiu convertibil

Mai multe variante de caroserie

Disponibil în varianta de caroserie cu cabină simplă și versiunea XL dedicată activităților profesionale, autoșasiul Ford Ranger este cea mai recentă completare a gamei modelului. Unul care, reamintim, a fost cel mai vândut pick-up din Europa în fiecare an începând cu 2015.

Pe lângă fiabilul vehicul convertibil, clienții autoșasiului vor beneficia și de serviciile rețelei Ford. Aceasta este formată din peste 160 de prestatori de servicii de carosare certificați pe 13 piețe, care asigură vehicule personalizate, în condiții de garanție, pentru aplicații de specialitate.

Ford-Ranger-autosasiu-3 Ford Ranger și în versiunea de autoșasiu convertibil

„Am construit autoșasiul Ranger pentru clienții care derulează activități în cele mai dificile condiții. Și care au nevoie de un vehicul off-road rezistent care să transporte echipamentele și instrumentele de specialitate ale acestora”, a declarat Paul Baynes, manager conversii pentru Vehicule Comerciale în cadrul Ford Europa. „În combinație cu vasta rețea Ford de prestatori de servicii de carosare certificați, autoșasiul Ranger le permite clienților noștri să își ducă la îndeplinire misiunea indiferent de locul în care se desfășoară aceasta”.

Ford-Ranger-autosasiu-4 Ford Ranger și în versiunea de autoșasiu convertibil

Un vehicul convertibil fiabil

Robust, durabil și fiabil, șasiul modelului Ford Ranger este dotat cu suspensie spate pe arcuri lamelare pentru exploatare în regim dur. Dar și cu o suprafață plană ce poate fi dezvoltată de operatorii de servicii de carosare. Astfel că asigură o bază versatilă pentru conversii care pot crește masa totală maximă autorizată. Valoarea maximă este de 3.270 kg. Autoșasiul Ford Ranger oferă, de asemenea, o capacitate de tractare maximă de 3.500 kg.

Designul cu cabină simplă permite o lungime maximă a conversiei de 2.518 mm în spatele acesteia. Terenurile dificile nu vor pune probleme conversiilor autoșasiului Ranger. Adâncimea maximă a vadului prin care poate traversa este de până la 800 mm. Iar garda la sol de 237 mm înainte de carosare. În timp ce consola față scurtă este concepută pentru unghiuri de atac optimizate.

Ford-Ranger-autosasiu-5 Ford Ranger și în versiunea de autoșasiu convertibil

Experți în servicii de carosare, sprijin din partea producătorului

Rețeaua europeană Ford de operatori de servicii de carosare certificați oferă cunoștințele de specialitate necesare pentru producția de vehicule certificate. Compania a colaborat îndeaproape cu aceștia pentru a optimiza potențialul autoșasiului Ranger pentru o gamă largă de conversii. Toate beneficiază de o garanție similară cu cea oferită în cazul vehiculelor Ford standard.

Datele complete despre șasiu prezentate în manualul Ford privind caroseria, echipamentele și montajul asigură toate informațiile de care au nevoie constructorii de caroserii la modificarea autoșasiului Ranger.

Clienții pot aduce îmbunătățiri suplimentare vehiculului lor prin intermediul soluțiilor flexibile din gama opțiunilor speciale pentru vehiculele Ford, printre care se numără un conector electric pentru cârligul de remorcare, baterii de înaltă performanță pentru sarcinile electrice mari și o interfață de interconectare între caroseria specială și semnalele vehiculului, de exemplu pentru a preîntâmpina acționarea unei caroserii tip basculă dacă vehiculul nu este staționar și cu transmisia în poziție neutră.

Capabil atât pe șosea, cât și în afara șoselei

Motorul diesel EcoBlue de 2 litri și 170 CP al autoșasiului Ranger dezvoltă un cuplu de 420 Nm pentru a transporta cu ușurință încărcături grele, asistat de o cutie manuală în șase trepte cu acționare facilă.

În dotarea standard este inclus un sistem de transmisie 4×4 selectabil 1, cu o comandă simplă în consola centrală care permite conducătorilor să selecteze tracțiune spate sau tracțiune 4×4 în timpul deplasării, pentru a se putea adapta la schimbarea condițiilor de drum. Setarea de transmisie 4×4 cu reductor îmbunătățește performanțele pe rampe abrupte și suprafețe moi.

Clienții care au nevoie de capacități și mai avansate, de tipul all-terrain pot opta pentru un diferențial spate cu cuplare electrică și anvelope all-terrain cu profil off-road pentru o aderență optimă. 6

Autoșasiul Ranger va fi disponibil pentru comenzi începând din ianuarie 2021.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here