BMW X3 si X4 M

BMW M isi “intinde tentaculele”, in premiera, si in segmentele Sports Activity Vehicle (SAV) si Sports Activity Coupé (SAC) din clasa medie. In plus, vor exista si versiuni Competition alaturi de BMW X3 M si BMW X4 M.

Modelele beneficiaza de cel mai puternic motor pe benzina, cu sase cilindri dispusi in linie, ce a echipat vreodata un automobil BMW M. Propulsorul 3.0 nou dezvoltat, cu tehnologie M TwinPower Turbo, ofera 480 CP . Mai mult, in cazul variante dedicate versiunilor Competition mai pune la bataie 30 CP.

Sistemul foloseste un sistem biturbo twinscroll. Aceasta inseamna ca fiecare din cele doua turbine este alimentata separat de grupul 1-3, respectiv 4-6 de cilindri. Cuplul maxim de 600 Nm este livrat pentru versiunile M intre 2600 si 5600 rpm. La modelele Competition este oferit intre 2600 si 5950 rpm. Puterea maxima este livrata la 6250 rpm, in timp ce motorul poate urca pana la un varf remarcabil de 7200 rpm.

Caracatita BMW M BMW-M1-1024x683Noul motor de inalta performanta este combinat cu o transmisie M Steptronic cu opt trepte, cu Drivelogic. Modelele beneficiaza de noul sistem de tractiune integrala M xDrive, care si-a facut debutul la BMW M5. Acesta are o orientare spre puntea spate si ofera doua moduri de condus cu tractiune integrala. BMW X3 M si BMW X4 M sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 4,2 secunde, in timp ce variantele Competition ajung la 100 km/h, cu start de pe loc, in doar 4,1 secunde.

Dinamica excelenta

Amortizoarele controlate electronic ale suspensiei specifice M au trei moduri ce pot fi selectate cu ajutorul unui buton. Suspensia este specifica M – cu punte fata cu dublu brat transversal si punte spate cu suspensie multibrat. Pachetul de tehnologie este completat de directia specifica M (inclusiv Servotronic M si raport variabil) si franele M Compound . Printre alte dotari de pe lista de specificatii standard se numara si jantele M de 20 de toli, din aliaj usor.

Asemenea sistemului de control al amortizarii si modurilor M xDrive, caracteristicile motorului, transmisiei si directiei pot fi ajustate prin atingerea unui buton. Sistemul DSC permite derapaje controlate in modul M Dynamic si, bineinteles, poate fi dezactivat. In plus, continutul afisat pe Head-Up Display – dotare optionala – poate fi specificat prin intermediul meniului iDrive. Conducatorul poate definii doua optiuni generale pentru suspensie, amortizoare, sistemul de control al tractiunii, motor si transmisie.

Pentru franare, modelele dispun de discuri ventialte si perforate cu un diametru de 395 mm pe fata si 370 mm pe spate cu o constructie speciala M.

Caracatita BMW M BMW-X4-M
Elemente de design M 

Particularitatile de design specifice M optimizeaza furnizarea de aer de racire pentru BMW X3 M, BMW X4 M si variantele Competition, precum si aerodinamica celor 4 modele. In interiorul regasim scaune sport ajustabile electric, tapiteria cu piele Vernasca. Dar si cockpitul specific M, volanul M imbracat in piele si maneta M a schimbatorului de viteze.

BMW X3 M Competition si BMW X4 M Competition aduc accente exclusive suplimentare pentru exterior. Vorbim despre High-gloss Black pentru conturul grilei radiatorului, capacele oglinzilor retrovizoare, branhiilor M si spoilerul spate al modelului X4. Echiparea lor standard include jante M de 21 de toli, din aliaj usor, si evacuare M Sport. Aura expresiva a interiorului este imbunatatita de scaunele M Sport cu tapiterie extinsa cu piele Merino, placute specifice modelului pentru pragurile usilor si o placuta de model pe consola centrala. Optiunile pentru modelele Competition includ variante bicolore de tapiterie cu piele si aplicatii din Alcantara. Pachetul de exterior M Carbon disponibil optional urmeaza sa fie disponibil din luna august.

Printre alte elemente disponibile standard sunt farurile LED, sistemul de difuzoare hi-fi si pachetul de navigatie ConnectedDrive ce include sistem de navigatie Professional. Lista de optiuni ofera noi modalitati de personalizare si include sisteme de asistare a condusului si servicii digital de ultima ora.

Sursa: BMW

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.