BMW iX3 este primul automobil din gama de modele a marcii principale care este propulsat exclusiv electric. Astfel, dupa marca BMW i, mobilitatea integral electrica isi face debutul in portofoliul marcii BMW.

Aparitia noului BMW iX3 reprezinta cea mai recenta etapa in derularea strategiei de electrificare a BMW Group. Este pentru prima data cand un sistem de propulsie full electric a fost combinat cu caracteristicile robuste, functionalitatea versatila si spatiul, confortul si calitatile sportive caracteristice unui model BMW X.

Debutul celei de-a cincea generatii BMW eDrive

Premiera noului BMW iX3 inseamna si debutul celei de-a cincea generatii a tehnologiei BMW eDrive. Dar si debutul unei noi ere a sistemelor de propulsie electrificata pentru automobile premium. Transformarile sunt sustinute de progrese semnificative intr-o gama larga de domenii.

Cele mai noi inovatii dezvoltate de Grupul BMW pentru optimizarea motorului electric ofera noului BMW iX3 o putere maxima de 210 kW/286 CP. Autonomia este de pana la 460 de kilometri in ciclul de testare WLTP (520 de kilometri NEDC). Iar nivelul de eficienta energetica este peste cel al oricarui alt model din clasa sa. Aceste inovatii vor fi disponibile si la viitoarele modele electrice BMW i4 si BMW iNEXT programate pentru debut anul viitor.

Gama larga de optiuni de incarcare

Produsele si serviciile personalizate de la BMW Charging si serviciile digitale inovatoare de la BMW Connected Charging ofera clientilor o gama larga de optiuni atunci cand vine vorba de incarcare rapida si accesibila a bateriei de inalta tensiune acasa, la locul de munca sau in timpul calatoriei. Aceasta oferta larga reflecta abordarea extinsa a BMW Group privind mobilitatea electrica.

Una care continua dincolo de automobil si acopera o varietate de cerinte si situatii ale clientilor. Si, in egala masura, ii ajuta pe noii proprietari BMW iX3 sa utilizeze in mod optim calitatile automobilelor zi de zi, dar si pe distante mai lungi.

BMW Group, lider in mobilitate durabila

Combinata cu actuala ofensiva de produse cu modele plug-in hybrid, lansarea pe piata a unui Sports Activity Vehicle full electric subliniaza rolul de lider al BMW Group in transformarea catre o mobilitate mai durabila. In prezent, BMW Group ofera o portofoliu mai larg de automobile cu sistem de propulsie electrificata decat orice rival.

Acum, 13,4% din totalul de automobile BMW Group nou inmatriculate in Europa sunt electrice sau cu sistem plug-in hybrid. De precizat ca in totalul pietei europene ele reprezinta in prezent 7,7% din noile inmatriculari.

Contribuind la aceasta, compania intentioneaza sa-si extinda portofoliul la 25 de modele electrificate pana in 2023. In plus, mai mult de jumatate dintre acestea sunt full electrice. Electrificarea sistemului de propulsie este unul dintre domeniile viitoare de mobilitate stabilite de BMW Group in strategia sa corporate NUMBER ONE > NEXT. Inovatiile D-ACES (Design, Autonom, Conectat, Electrificat si Servicii/Partajat) vor pune bazele pentru cresterea durabila pe pietele auto din lume.

Power of Choice

Noul BMW iX3 este un Sports Activity Vehicle veritabil si se bazeaza pe modelul conceptual al BMW X3 cu propulsie conventionala. Arhitectura acestuia ofera un nivel de flexibilitate fara precedent in ceea ce priveste sistemele de propulsie. Astfel ca BMW X3 va fi primul model al marcii care va fi disponibil cu motoare pe benzina si diesel extrem de eficiente (inclusiv cu tehnologie mild hybrid cu sistem de 48V), cu sistem plug-in hybrid fara emisii locale sau o propulsie exclusiv electrica.

BMW iX3 are un cadru unic pe puntea spate si integrarea sasiului adaptat. Pentru a-l ajuta sa raspunda cerintelor specifice ale unui concept BEV (automobil exclusiv electric). Dar si a asteptarilor pe clientii le au de la un SAV. Combinatia de comportament sportiv, stabilitate directionala excelenta si tractiune superioara in conditii meteorologice nefavorabile si pe suprafete alunecoase.

Flexibilitatea incorporata in BMW X3 intruchipeaza abordarea strategica Power of Choice implementata de BMW Group. Care presupune tocmai aceasta posibilitate. De a oferi pe acelasi model orice sistem de propulsie, in confirmtate cu cererea pietei. Iar productia sa se realizeze pe o singura linie de asamblare.

Sports Activity Vehicle deschide drumul pentru mobilitatea durabila

Un model BMW X se remarca din nou ca pionier pentru o abordare noua a placerii condusului specifica marcii. In 2015, predecesorul actualului BMW X5 xDrive45e a devenit primul plug-in hybrid care a fost oferit de marca BMW. Alaturandu-se BMW i8 ca al doilea PHEV din gama BMW Group.

Acum, urmarind traseul deschis de BMW i3 si MINI Cooper SE, BMW iX3 este primul model X full electric din portofoliul BMW Group. Pana in 2023, planul este ca numarul de modele electrificate din portofoliul sa fi ajuns la 25, dintre care 13 vor avea propulsie full electrica.

Traditie in domeniu

Dezvoltarea BMW iX3 s-a bazat pe experienta acumulata de marca BMW i din 2011. Ca si pe expertiza bine fundamentata a BMW Group in domeniul mobilitatii electrice. Istoria mobilitatii electrice la BMW dateaza din 1972. Atunci cand variantele cu propulsie electrica ale BMW 1602 au fost in actiune ca automobile de sprijin pentru cursele de maraton din cadrul Jocurilor Olimpice de la München.

Anii care au urmat au dus la o serie de prototipuri cu sisteme de propulsie electrica. Ceea ce i-a ajutat pe ingineri sa acumuleze o experienta foarte valoroasa. Lansarea „project i” in 2007 a insemnat startul dezvoltarii unui model de serie electric. Unul anticipat cu programul MINI E, BMW Group fiind unul din primii constructori care au acumulat milioane de km cu automobile electrice conduse de clienti in regim real.

Primul model de serie mare si concretizarea „project i” a fost BMW i3. Acesta a fost vandut cu incepere din 2013. Si a fost urmat de BMW i8 – inca cel mai de succes automobil sport plug-in hybrid din lume – in 2014. De atunci, marca BMW i a actionat ca laborator pentru sistemele de propulsie electrificata, care se gasesc acum la modelele BMW si MINI. Iar automobilele electrificate ies de pe liniile de asamblare a 10 fabrici BMW Group din intreaga lume. Componentele BMW eDrive sunt produse la fabricile din Dingolfing (Germania), Shenyang (China) si Spartanburg (SUA).

BMW eDrive, dezvoltare interna

Componentele propulsiei pentru modelele electrificate, bazate pe tehnologia BMW eDrive, sunt dezvoltari interne ale BMW Group. Motorul electric, electronica de putere si bateria de inalta tensiune sunt construite in facilitatile de productie proprii. Aceasta asigura ca BMW Group are decizia directa in determinarea atributelor produsului si a calitatii componentelor.

BMW Group si-a transferat competenta in dezvoltare si fabricatie a tehnologiei sistemului de propulsie la componentele BMW eDrive. Ceea ce a dus la crearea de solutii de sine statatoare si concepte remarcabile pentru automobile electrice.

Rating de mediu pozitiv de-a lungul intregului ciclu de viata al automobilului

La BMW Group, fiecare model electrificat trebuie sa demonstreze performante de mediu superioare unuia cu propulsie conventionala. Si aceasta de la achizitionarea materiilor prime, la lantul de aprovizionare, productie, faza de utilizare si reciclare.

Primul Sports Activity Vehicle electric stabileste noi standarde in clasa sa in ceea ce priveste eficienta si autonomia. Ca si privind consumul redus de materii prime si scaderea emisiilor de CO2 pe tot ciclul de viata al produsului. BMW iX3 are o amprenta de CO2 cu 30% mai mica fata de BMW X3 xDrive20d. Cand BMW iX3 este incarcat exclusiv cu energie verde, are o amprenta a emisiilor de CO2 cu 60% mai mica.

Eficienta superioara duce la autonomie mai mare

A cincea generatie a tehnologiei BMW eDrive se remarca prin principiul sau de design integrat pentru componentele de propulsie. Acum, motorul electric, electronica de putere si transmisia sunt intr-o singura carcasa.

Sistemului de propulsie electrica integrat compact, permite o reducere substantiala a spatiului de instalare. Dar si a masei componentelor in raport cu puterea pe care o produc. Si a dus la o reducere de 30% a volumului sistemului de propulsie electric. Sistemul de propulsie electrica de a cincea generatie va fi inclus si in modelele BMW i4 si BMW iNEXT ce vor fi lansate in 2021.

Motorul electric dezvoltat pentru noul BMW iX3 produce o putere maxima de 210 kW/286 CP. Totodata dezvolta instantaneu un cuplu maxim de 400 Nm. Prin urmare, noul BMW iX3 are cel mai puternic sistem e-drive care a echipat vreodata un model electrificat al marcii BMW. De asemenea, ajuta la generarea placerii condusului pentru care BMW este renumita.

Motor electric sincron, cu caracteristici de performanta sportive si eficienta deosebita

O noua metoda de constructie si o serie de solutii inovatoare permit ca motorul lui BMW iX3 sa asigure performante sportive alaturi de o eficienta deosebita. Acesta functioneaza conform principiului unui motor electric sincron. Si, prin urmare, difera semnificativ de alte solutii de pe piata.

Actionarea rotorului nu este generata de magneti permanenti, ci prin inductie. Aceasta solutie nu necesita folosirea de pamanturi rare pentru componentele magnetice. Si astfel BMW Group nu depinde de disponibilitatea acestora, un aspect important in asigurarea unei dezvoltari durabile.

Diferente clare in diferitele moduri de condus

Principiul de design al motorului sincron cu actionare electrica ofera posibilitatea de a varia nivelul de excitare electrica a rotorului. Prin urmare, exista diferente clare in profilurile de performanta ale diferitelor moduri de condus. Cel mai inalt grad de inductie electrica poate fi apelat prin setarea comutatorului Driving Experience Control in modul SPORT. Aici, livrarea rapida a puterii motorului incurajeaza un stil de condus sportiv prin acceleratia rapida pe care o ofera.

O inductie redusa creste eficienta sistemului de propulsie. Si o face in modurile COMFORT si ECO PRO. Suplimentar, pentru prima data la un motor BMW, este permis un mod coasting foarte eficient. Cu rotirea libera a motorului, cu rulare libera, fara frana de motor.

Salt privind furnizarea si eficienta energiei

Sistemul de propulsie poate atinge 17.000 rpm. Ceea ce inseamna o imbunatatire de aproximativ 40% fata de BMW i3. Puterea maxima de 210 kW/286 CP se atinge repede. Si ramane disponibila pe un interval larg pana la linia rosie a turometrului sau viteza maxima a masinii.

Motorul noului BMW iX3 genereaza un cuplu maxim de 400 Nm, disponibil integral inca de la demaraj. Spre deosebire de alte motoare electrice, isi mentine nivelul maxim de cuplu pe un interval de turatii larg. Toate acestea inseamna ca experienta de condus este definita prin capacitatea masinii de a livra cuplul instantaneu. Dar si de a sustine cuplul pe un nivel crescut de turatii. Noul BMW iX3 sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 6,8 secunde. Valoare care-l plaseaza la acelasi nivel cu BMW X3 xDrive30i cu propulsie conventionala. Viteza maxima este limitata electronic la 180 km/h.

Transmisie dezvoltata de BMW Group

Puterea de propulsie a motorului este transferata pe cea mai scurta cale posibila catre transmisia cu o singura treapta. Aceasta este instalata in aceeasi carcasa si a fost dezvoltata si produsa de BMW Group.

La noul BMW iX3, unitatea de propulsie electrica generala – care reuneste motorul electric, electronica de putere si transmisia intr-un singur loc – ocupa spatiul disponibil in cadrul specific modelului de pe puntea spate. De acolo, puterea este trimisa direct catre rotile spate.

Acest lucru mareste suplimentar eficienta generala a sistemului de propulsie. In plus, reduce consumul de energie electrica si extinde autonomia noului BMW iX3. Iar conducatorii se bucura de o experienta tractiunii spate clasica pentru BMW.

De asemenea, ofera performante exceptionale pe zapada, gheata si suprafete alunecoase. Gratie tractiunii remarcabile si stabilitatii directionale excelente. Tehnologia sa avansata de control al stabilitatii cu ARB (sistem de control al patinarii rotilor fata) ii permite sa mentina impulsul continuu chiar si in conditii adverse de drum si vreme.

Recuperare de energie adaptiva

Recuperarea de energie adaptiva imbunatateste eficienta noului BMW iX3. Aceasta functie foloseste conectivitate inteligenta pentru a optimiza autonomia masinii si confortul acesteia. Intensitatea regenerarii energiei la franare (Functia Brake Energy Regeneration) este adaptata situatiei rutiere. Aceasta este detectata de datele din sistemul de navigatie si senzorii sistemelor de asistare a condusului.

De exemplu, atunci cand se apropie de o intersectie, o zona cu restrictie de viteza sau un vehicul pe drumul din fata, regenerarea este activata la putere maxima. Astfel, este amplificat efectul de franare. Si se asigura un nivel ridicat de energie electrica recuperata.

Pe drum deschis, functia coasting este activata cand se ridica piciorul de pe acceleratie. De asemenea, controlul recuperarii adaptive permite reactii instantanee la schimbari. De exemplu, activarea semnalizatorului in faza de coasting porneste imediat regenerarea. Suplimentar, atunci cand automobilul se apropie de intersectii, recuperarea energiei este anulata daca semaforul se schimba din rosu in verde.

Generarea adaptiva este activata implicit atunci cand pozitia de condus D este cuplata. Suplimentar, din meniul iDrive, conducatorul poate alege un nivel ridicat, mediu sau redus al generarii energiei la franare. Care sa se aplice in toate situatiile de condus.

Bateria de inalta tensiune

Bateria de inalta tensiune a noului BMW iX3 se bazeaza pe cea mai recenta tehnologie NMC-811. Ea face parte si din tehnologia BMW eDrive de a cincea generatie. In plus, beneficiaza de cea mai recenta versiune a acumulatorului litiu-ion. In cazul careia cantitatea de cobalt a fost redusa cu aproximativ o treime fata de generatia anterioara.

Unitatile de socare sunt special dezvoltate pentru fiecare model. Atat in cazul BMW iX3, cat si pentru urmatoarele modele electrificate BMW. De exemplu, bateria de inalta tensiune de la noul BMW iX3 are un numar mai mare de celule per modul. Ca si un numar de componente redus si o constructie mai compacta si foarte subtire.

Bateria este compusa din 188 de celule prismatice controlabile individual. Celulele sunt grupate in 10 module. Bateria este pozitionata jos, in podeaua automobilului, ca o componenta integranta a caroseriei. Bateria cantareste 518 kilograme si are o capacitate energetica bruta de 80 kWh (neta de 74 kWh).

Sistem sofisticat de racire si incalzire

Un sistem sofisticat asigura ca bateria de inalta tensiune este mentinuta la o temperatura optima. Un modul de racire cu doua niveluri si o unitate de control puternica asigura controlul ideal al temperaturii pentru componentele BMW eDrive.

Un incalzitor auxiliar separat, actionat electric, asigura ca bateria de inalta tensiune atinge un nivel ridicat constant de eficienta la pornirea masinii. Chiar si la temperaturi exterioare extrem de scazute, pana la -30° Celsius.

Interiorul si bateria sunt incalzite folosind un sistem de pompe de caldura. Pompa de caldura se remarca prin eficienta extrem de ridicata. Ea utilizeaza intre 40 si 80% mai putina energie decat incalzirea electrica conventionala. Oferind in acelasi timp un climat la fel de confortabil la bord.

Unitate de incarcare combinata si incarcare rapida pana la 150 kW

Tehnologia BMW eDrive de a cincea generatie include si o unitate de incarcare inovatoare. Unitatea de incarcare combinata (Combined Charging Unit / CCU) permite un grad de flexibilitate foarte ridicat legat de conectarea la statii de incarcare de diferite tipuri. Ceea ce inseamna ca alimentarea lui BMW iX3 se poate face usor si rapid in tarile de pe mapamond.

Atunci cand se utilizeaza terminale cu curent alternativ (AC), CCU permite incarcarea monofazica pana la 7,4 kW si trifazica pana la 11 kW. Conectarea automobilului intr-o statie de incarcare rapida cu curent continuu (DC) permite puteri de incarcare mult mai mari. Iar la statiile de incarcare de mare putere modelele BMW Group pot beneficia de puteri de pana la 150 kW.

Bateria noului BMW iX3 poate fi incarcata de la prize conventionale casnice sau industriale. Ca si de la un wallbox sau de la statiile de incarcare publice. Cu masina conectata la wallbox, bateria poate fi incarcata cu putere de pana la 11 kW de la 0 la 100% in 7,5 ore. Totodata, o statie de incarcare rapida poate reincarca bateria de la 0 la 80% in 34 de minute. O incarcare de 10 minute ofera suficienta energie pentru a adauga 100 de kilometri (WLTP).

BMW iX3, primele informatii oficiale BMW-iX3-3-1024x683

Proportiile unui model BMW X si accentele BMW i familiare

Designul exterior al noului BMW iX3 afiseaza proportiile tipice ale unui Sports Activity Vehicle. Designul este influentat de imaginea tipica unui automobil cu un sistem de propulsie fara emisii. Designul partii frontale, specific modelului, este un studiu de caz privind eficienta functionala.

Cea mai atragatoare caracteristica de aici este designul in mare parte inchis al grilei BMW si al spoilerului frontal. Contururile cromate incadreaza cele doua elemente ale grilei, ale caror suprafete interioare au o structura tip mesh. La BMW iX3, este completat de un accent albastru BMW i tipic, de-a lungul marginilor interioare ale grilei.

Suprafetele inchise din grila reduc rezistenta la aer. Cu toate acestea, componentele propulsiei si sistemului de franare ale unei masini electrice necesita un control precis al temperaturii. Astfel incat priza de aer mai mica si deschiderea din grila beneficiaza de control activ in 10 etape al clapetei de aer.

Jantele aerodinamice inovatoare cresc autonomia

Air Curtains din zonele exterioare ale spoilerului frontal ghideaza aerul de-a lungul rotilor fata pentru a minimiza turbulentele. Combinarea Air Curtains cu jante din aliaj usor, inovatoare si optimizate aerodinamic, se dovedeste extrem de eficienta aerodinamic.

Noile jante aerodinamice inovatoare imbina rezistenta redusa la aer cu eleganta sportiva conferita de un model V-spoke. Totodata, insertiile cu finisaj elegant sunt responsabile de obtinerea impactului aerodinamic. Ele reduc coeficientul de rezistenta cu aproximativ 5%. Valoare raportata la un automobil echivalent cu jante din aliaj usor conventionale. Si extind autonomia cu aproximativ 10 km.

Acest nou principiu de design deschide posibilitati suplimentare pentru personalizare. In plus, acestea cantaresc cu aproximativ 15% mai putin decat precedentele jante BMW din aliaj. BMW iX3 este echipat standard cu jante 19 toli si optional de 20 de toli.

Interior: atmosfera premium cu accente specifice modelului

Si interiorul automobilului contine accente albastre. Ca referinta la sistemul de propulsie full electrica. Acestea pot fi gasite atat pe butonul Start/Stop, cat si pe maneta selectorului de viteze.

Alte indicii specifice modelului includ inscriptionarea modelului de pe consola centrala. Sau placile pragurilor usilor care poarta logo-ul BMW i. Ori ecranele din cockpit si displayul central adaptat prezentei unui sistem de propulsie electrica. Precum si iluminatul ambiental disponibil standard, care ofera iluminare albastra in setarile de baza.

Controalele clar structurate, cu aplicatii galvanizate standard, suprafetele cu design elegant si materialele de inalta calitate genereaza si o atmosfera premium inconfundabila. Optiunile de personalizare includ cinci optiuni de benzi decorative pentru interior (trei din lemn fin). Scaunele standard sunt oferite in doua culori de echipare. Iar cele sport optionale in patru nuante.

Exteriorul noului BMW iX3 poate fi comandat exclusiv cu finisare metalizata. Clientii pot alege din Carbon Black metalizat, Sophisto Grey metalizat cu efect stralucitor, Mineral White metalizat, Phytonic Blue metalizat, Piedmont Red metalizat si Cashmere Silver metalizat. Variantele Phytonic Blue metalizat si Piedmont Red metalizat sunt combinate cu accente in Frozen Grey sau Chrome cu efect perlat in locul detaliilor albastre BMW i albastru caracteristice.

BMW iX3, primele informatii oficiale BMW-iX3-4

Confort, ambianta premium si functionalitate personalizata

Bateria de inalta tensiune disponibila la noul BMW iX3 are un design foarte subtire. Ceea ce ii permite sa fie incorporata in arhitectura flexibila a SAV si sa fie pozitionata jos. Aceasta coboara centrul de greutate al masinii cu aproximativ 7,5 centimetri, imbunatatind vizibil dinamica in viraje.

Noul BMW iX3 este echipat standard cu suspensie adaptiva cu amortizoare controlate electronic. Suspensia M adaptiva poate fi adaugata ulterior ca actualizare OTA (over-the-air).

Interiorul noului BMW iX3 are un design extrem de versatil. Conducatorul, pasagerul din fata si cei trei din spate se bucura de aproape exact aceleasi niveluri de spatiu ca in variantele BMW X3 cu propulsie conventionala. Si nu exista diferente majore nici in ceea ce priveste flexibilitatea portbagajului. Capacitatea de incarcare primara este aceeasi ca a modelelor BMW X3 cu motor termic. In timp ce podeaua portbagajului se ridica pentru a dezvalui un spatiu de depozitare pentru cablul de incarcare sau husa portbagajului.

Datorita spatarului scaunelor spate divizat/rabatabil in raport 40:20:40, spatiul de incarcare poate fi extins dupa cum se doreste. Capacitatea de incarcare a noului BMW iX3 este cuprinsa intre 510 si 1.560 litri. Un carlig de tractare poate fi comandat ca optiune pentru noul SAV electric, avand o sarcina maxima a remorcii de 750 de kilograme.

BMW IconicSounds Electric

O caracteristica unica a noului BMW iX3 este sunetul de condus simulat. Acesta isi face debutul in productie sub marca BMW IconicSounds Electric. Compusa special pentru modelele BMW electrificate, acustica ofera profunzime emotionala suplimentara experientei de condus.

Tonul se modifica pentru a reflecta stilul de condus. Cand este apasat butonul Start/Stop, o compozitie scurta stabileste decorul pentru experienta de condus electric. Aceasta caracteristica speciala este disponibila standard la noul BMW iX3. In timp ce sunetul de condus („BMW Iconic Sounds Electric”) poate fi adaugat prin alegerea liniei de echipare „Impressive”.

Daca comutatorul Driving Experience Control este in modul SPORT, sunetul capata un timbru foarte distinct, cu frecventa joasa. In timp ce frecventele mai inalte modeleaza experienta fonica din modul COMFORT. Activarea modului ECO Pro dezactiveaza sunetul de condus. Prin folosirea controlerului iDrive, conducatorul poate sa selecteze varianta de sunet preferata ca model implicit. Sau sa dezactiveze complet raspunsul acustic la apasarea pedalei de acceleratie.

Dezvoltare originala

Sunetul de condus este o dezvoltare originala a designerilor si inginerilor de sunet si de la BMW. Compozitia Start/Stop din BMW iX3 este prima lucrare sonora pentru un automobil de serie. Si este rodul colaborarii dintre Hans Zimmer si designerul de sunet Renzo Vitale.

Zimmer si Vitale au colaborat deja la sunetele de condus distincte pentru BMW Vision M NEXT si BMW Concept i4. Intr-o faza ulterioara, sunetele produse ca parte a colaborarii cu Hans Zimmer vor fi disponibile pentru automobilele electrificate.

Doua variante de model care ofera configuratii de echipament atractive

Noul BMW iX3 paraseste uzina cu o specificatie standard extrem de generoasa. Linia de echipare „Inspiring” – standard – cuprinde o gama larga de detalii concepute pentru a imbunatati confortul, siguranta si placerea condusului. Cum ar fi sistemul de control automat al climatizarii pe trei zone, inclusiv functia de preincalzire si preconditionare.

A doua linie de echipare, „Impressive”, poate fi comandata ca optiune. Pentru a adauga si mai multe detalii exclusiviste si dotari high-tech de ultima ora. Toata gama de accesorii optionale oferita pentru BMW X3 este disponibila si pentru modelul cu propulsie electrica.

Echipare standard bogata

Vopseaua metalizata si jantele aerodinamice de 19 toli, din aliaj usor, se regasesc in echiparea standard a noului BMW iX3. Alaturi de faruri LED, operare automata a hayonului, trapa panoramica din sticla. Dar si Driving Assistant Professional, inclusiv tempomat activ cu functie Stop&Go, asistent de control al directiei si al benzii, avertizare la schimbarea benzii si avertizare la parasirea benzii, controlul distantei de parcare cu senzori fata si spate. Sau volan sport, pachet Storage, indicator al presiunii in pneuri si sistem de alarma.

Scaunele fata reglabile electric si incalzite sunt o alta dotare standard. In plus, scaunul conducatorului dispune suplimentar de functie de memorare. Un detaliu suplimentar pentru caracterul sofisticat al habitaclului este iluminarea ambientala. BMW Live Cockpit Professional este inclus si el pe lista de echipamente standard, la fel ca si telefonia cu incarcare wireless si sistemul audio cu tuner DAB+.

BMW Charging: Produse si servicii digitale inovatoare

Ca pionier in domeniul mobilitatii electrice, BMW Group a transformat rapid condusul fara emisii locale intr-o experienta mai placuta. Si ofera clientilor optiuni de incarcare simple si convenabile.

Un portofoliu divers de solutii pentru incarcarea bateriei de inalta tensiune la domiciliu sau oriunde altundeva a fost dezvaluit in 2013. Atunci cand conceptul BMW 360° Electric a fost lansat alaturi de BMW i3. Dezvoltarea continua a acestor produse si servicii asigura ca mobilitatea electrica este o experienta cotidiana tot mai convenabila si mai usor de utilizat.

Acum, introducerea BMW Charging indica disponibilitatea unei optiuni si mai vaste. Si vorbim atat despre produse de incarcare, cat si de servicii digitale personalizate. Gama de produse BMW Charging este singura de acest fel din lume. Ea se adreseaza tuturor nevoilor de mobilitate electrica imaginabile.

Echipamentul standard

Echipamentul standard pentru noul BMW iX3 in Europa include BMW Charging Card. Ca si un cablu de incarcare tip 3 pentru statiile de incarcare publice. Clientii de pe multe piete vor primi si un voucher de incarcare personal. Acesta poate fi schimbat pentru un credit BMW Charging pentru a fi utilizat la punctele de incarcare publice. Dar si pentru a achizitiona produse de incarcare la domiciliu.

Extinderea portofoliului de incarcare si introducerea BMW Charging au implicat si inscrierea partenerilor puternici pentru a implementa elemente individuale ale ofertei BMW Charging. Acestea includ:

  • instalarea hardware-ului de incarcare
  • furnizarea de tarife speciale pentru energia verde pentru incarcare
  • introducerea unui Smart Wallbox (panou inteligent) cu conectivitate si functionalitate extinse.
Incarcare la domiciliu: oferte personalizate si solutii de pachete pentru fiecare nevoie

Pentru incarcarea masinii acasa, BMW Charging ofera tot ceea ce au nevoie clientii BMW. De exemplu, voucherul de incarcare inclus standard cu BMW iX3 pe multe piete europene permite clientilor sa comande, fara costuri suplimentare, incarcatorul rapid flexibil (Flexible Fast Charger / FFS) nou dezvoltat.

Oferit in premiera, incarcatorul rapid flexibil poate fi folosit pentru a incarca BMW iX3 de la o priza casnica. Sau – cu un adaptor – de la o priza industriala puternica. Adaptoarele specifice pietei permit clientilor sa incarce bateria folosind cablul FFS. Acesta este lung de aproximativ sase metri si functioneaza la puteri de pana la 11 kW (alimentare trifazica).

In cazul in care clientii nu au inca o priza de incarcare adecvata, se poate comanda si instalarea profesionala. Serviciul include si configurarea unui panou (wallbox) la domiciliul clientului. Wallbox BMW cu o putere de 11 kW este o alta solutie disponibila la un pret redus folosind voucherul pentru BMW iX3.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.