Alpina XB7 este propunerea tunerului de la Buchloe pentru o versiune de top a modelului SUV BMW X7. Modelul este produs pe baza lui BMW X7 M50i si are un pret de start (in Germania) de 155.200 de euro cu TVA inclus. Se poate comanda inca de-acum, iar livrarile vor demara in decembrie.

Reteta vizuala

Tipic pentru Alpina, modificarile de stil sunt subtile. Si au darul de a intari impresia de forta pe care o degaja oricum modelul standard.

  • Bara de protectie fata a fost revizuita, poarta sigla Alpina, si scoate in evidenta pizele de aer de mari dimensiuni. In plus, are darul, ca si cea din spate, de a mari forta de apasare, pentru un plus de stabilitate.
  • Si in spate, protectia a fost revizuita, si integreaza noile terminatii ale evacuarii. Tonalitatea acesteia, COMFORT si SPORT, poate fi aleasa de conducatorul auto.
  • Standard vine cu set de jante Alpina Dynamic de 21 de inch si anvelope 285/45 R21. Ca optiune poti alege un model Alpina Clasic cu 20 de spite, de 23 de inch, finisare Anthracit. Cele mai mari montate vreodata pe un BMW Alpina. Caz in care pneurile Pirelli P Zero sunt 285/35 ZR23 fata si 325/30 ZR23 in spate.
  • La interior, scaunele (care ofera 6 sau 7 locuri) sunt acum tapitate cu piele premium Lavalina. Panoul digital de bord a fost reproiectat, iar controller-ul iDrive cu finisare cristal este gravat cu logoul tunerului. Acesta este prezent, subtil, si in alte locuri din habitaclu.

Plus de putere si cuplu

Evident, Alpina XB7 vine cu performante tehnice imbunatatite. Iar sprintul 0-100 km/h este acum mai rapid cu jumatate de secunda fata de un BMW X7 M50i, avand valoarea de 4,2 secunde. Viteza maxima limitata electronic este acum de 290 km/h, fata de 250.

Alpina XB7, 621 CP pentru "panzerul" BMW X7 M50i Alpina-XB7_1-1024x640

  • Motorul 4.4 V8 biturbo ofera acum 621 CP si 800 Nm (de la 2.000 rpm) fata de 530 CP si 750 Nm. Modelul beneficiaza de transmisie automata sport cu opt viteze, 8HP76. Plus ALPINA SWITCH-TRONIC. Transmisa a fost optimizata impreuna cu ZF pentru a face fata cuplului.
  • Tractiunea este gestionata de diferentialul variabil electronic, cu alunecare limitata, de pe puntea spate si de un sistem xDrive revizuit de Alpina.
  • Sistemul de franare Brembo este cu etriere de frana fixe cu patru pistoane si discuri de 395×36 mm (fata). Pe spate avem etriere plutitoare cu discuri de 398×28 mm. Etrierelor sunt in culoarea ALPINA Blue si sunt inscriptionate cu logoul tunerului in alb. Ca optiune exista sistem cu discuri perforate si placute rezistente la caldura.
  • Garda la sol poate fi redusa cu 40 mm. In modul Sport, la peste 160 km/h, coboara automat cu 20 de mm, iar de la 250 de km/h cu alti 20 mm. Sub 30 de km/h se poate creste garda la sol cu 40 mm peste nivelul obisnuit.
  • SUV-ul Alpina XB7 beneficiaza de suspensie Alpina sport, cu arcuri pneumatice de tip two-axle. S-au facut modificari la setupul amortizoarelor, iar stabilizatoarele active anti ruliu au fost resetate. Directia Activa Integrala cu rotile directoare spate a fost si ea adaptata.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.