ACROSS este ultima propunere a celor de la Suzuki in segmentul SUV. Modelul are la baza actuala generatie Toyota RAV4 si va fi disponibil in Europa din toamna.

Design tipic unui SUV modern

ACROSS are dimensiunile are 4.635 x 1.855 x 1.690. Este mai lung cu 35 de mm si mai inalt cu 5 fata de RAV 4. Ampatamentul SUV-ului masoară 2.690 de mm. Modelul se face remarcat prin designul poligonal. Unul care imbina calitatile unui SUV robust cu o parte frontala cu caracter sportiv, dominata de grila supradimensionata. Modelul preia elementele de baza ale lui RAV4, dar propune si mici modificari.

Evident, la nivelul grilei frontale, pentru o identitate de marca. Dar si in ceea ce priveste blocurile optice fata si spate sau la nivelul spoilerelor. In plus jantele de 19 inch vor avea un design diferit.

Sistem hibrid de tip plug-in de ultima generatie

ACROSS primeste un tren de rulare plug-in hybrid. Acesta ofera o economie de combustibil impresionanta si emisii reduse de CO2 (22 g/km), dar, in acelasi timp raspunde prompt si liniar la accelerare.

La baza acestuia se afla un motor termic de 2,5 litri de 182 CP si 277 Nm. Acesta este cuplat cu unul electric pe puntea fata, care produce 180 CP si un cuplu maxim de 270 Nm. Acesta este alimentat de o baterie Li-ion cu capacitatea de 18,1 kWh, amplasata sub podea.

Acestui ansamblu i se alatura motorul termic A25A-FXS Dynamic Force, care functioneaza ca un generator care incarca bateria. In acelasi timp, unitatea termica poate asista motorul electric cu un plus de resurse la viteze superioare, in cazul in care situatia o cere.

Patru moduri de rulare

Sistemul plug-in hybrid disponibil pe noul Suzuki ACROSS ofera patru moduri de rulare pre-setate. Este vorba despre EV, Auto EV/HV, HV si Battery Charge. Acestea pot fi selectate si utilizate in functie de conditiile de drum sau trafic, dar si de nivelul de incarcare al bateriei.

In modul EV, ACROSS este propulsat doar de motorul electric. Chiar si atunci cand pedala de acceleratie este apasata mai ferm. In modurile Auto EV/HV si HV, motorul termic intervine si asista motorul electric cu un plus de resurse in momentele in care acceleratia este apasata mai ferm sau complet. Modul Battery Charge asigura stocarea energiei electrice in baterie atunci cand aceasta este aproape de punctul descarcarii, folosind motorul termic pe post de generator pentru a reincarca bateria.

Abilitati 4×4 de top

Sistemul E-Four de ultima generatie prezent pe noul Suzuki ACROSS ofera utilizatorilor performante 4×4 autentice. E-Four utilizeaza un motor electric de 40 kW amplasat pe puntea spate. Acesta functioneaza in tandem cu motorul electric de pe puntea fata.

Astfel, distribuirea cuplului intre cele doua punti poate varia. Si o face de la 100% pe puntea fata pana la 20% pe puntea fata si 80% pe puntea spate. Beneficiile acestei solutii includ o stabilitate sporita la plecarea de pe loc in conditii de aderenta foarte scazuta. Dar si o manevrabilitate superioara in viraje, pe toate tipurile de suprafete.

Sisteme de siguranta si tehnologie de ultima ora

ACROSS este complet echipat cu cele mai noi sisteme de siguranta. Printre acestea se numara si functii de asistenta la condus precum Pre- Collision System (PCS), Lane Tracing Assist si Dynamic Radar Cruise Control (DRCC). Sistemul E-Call, ce poate initia un apel de urgenta cu o singura apasare de buton in cazul unui accident rutier, este de asemenea prezent pe noul Suzuki ACROSS.

Noul Suzuki ACROSS este asteptat sa debuteze pe piata in ultimul trimestru al acestui an. Avand in vedere nivelul redus de emisii de CO2 pe care il ofera, noul ACROSS va deveni primul model Suzuki eligibil pentru programul Rabla Plus.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.