Outlander reprezinta pentru Mitsubishi una dintre noutatile importante pentru 2020. Best-seller-ul marcii va primi o noua generatie. Marca nipona ajunsa in Alianta Renault – Nissan, nu se multumeste insa doar cu atat. Potrivit Automotive News ne va propune si un nou model. Este vorba despre un crossover de dimensiuni mai mici.

Outlander, numarul unu

Sigur, Mitsubishi a cam disparut din lumina reflectoarelor. Insa, daca nu sunteti la curent cu cifrele, aflati ca este inca in top. La nivelul de propulsie plug-in hibrid, unul tot mai in voga, in cel mai dinamic segment de piata, cel SUV, lider european este Outlander. Iar afirmatia corecta este „SI in 2019”. Nu, nu am gresit scriind cu capitale. Am semnalat faptul ca isi pastreaza pozitia pe care o detinea deja. Lucru demn de remarcat.

Iar directorul diviziei europene, Bernard Loire, spune ca este unul dintre motivele pentru care Outlander este o prioritate pentru marca. Tot el a precizat pentru colegii de la Automotive News ca noul Outlander urmeaza sa fie lansat in a doua jumatate a anului. Probabil ca o sa fie si la Paris, pentru ca este Salonul de casa pentru Alianta, dar si la Tokyo.

In plus, se mai stie pentru moment ca va folosi o platforma comuna a Aliantei. Dar, cu siguranta, cat de curand vom avea si alte detalii. Atat despre aceasta, cat si de ordin tehnic si al limbajului de stil. Care, probabil, va prelua din elementele conceptului Engelberg, prezentat in primavara trecuta la Geneva.

Dieselul doar pe L200

Loire a vorbit si despre aparitia viitorului crossover. Insa fara sa ofere prea multe detalii. Mai mult ca sigur si el va folosi, spunem noi, o platforma comuna a Aliantei. Insa ramane de vazut in primul rand unde o sa fie pozitionat. Pentru ca sub Outlander exista deja Eclipse Cross si ASX.

In plus, strategia marcii vizeaza eliminarea motorizarilor diesel incepand cu 2020. Exceptia o va reprezenta modelul pick-up L200. Lucru determinat de faptul ca numai 5% din modelele Eclipse Cross comercializate au o astfel de propulsie. Iar modelul aduna numai 20% din vanzarile marcii in Europa. Or, cum acesta era singurul care mai folosea tehnologia diesel, masura este logica. Cu atat mai mult cu cat Mitsubishi a demonstrat ca este extrem de buna la variantele electrificate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.