SsangYong Korando DKR, masina inscrisa de SsangYong España, reprezinta ultima noutate pentru editia 2020 din Dakar. Echipajul care va concura este compus din Oscar Fuertes si Diego Vallejo. Competitia, va reamintim, se va disputa in Arabia Saudita.

Pentru marca, SsangYong Korando este a treia experienta in aceasta competitie. Prima dintre ele a fost in 2018, cu Tivoli. Un buggy fabricat in timp record pentru Fuertes, cel care se impusese in Dakar Challenge Europe cu prilejul Baja Aragón, intrecere care oferea unul dintre cele 3 wild-card-uri. Spaniolii au ajuns la finis, dupa nopti nedormite si incercari trecute cu brio. Moment salutat cu lacrimi de bucurie de Fuertes si un zambet larg al lui Vallejo.

SsangYong Korando DKR pentru editia 2020 din Dakar SSangYong-Tivoli-DKR-1024x682In ianuarie trecut a venit randul unui alt proiect. SsangYong Rexton DKR. Un bolid cu un V8 de 450 CP, cu 45 mai multi decat Tivoli. Si un cuplu de 500 Nm. Capabil sa atinga 100 km/h in 4,4 secunde si o viteza maxima de 195 km/h. Si au trecut din nou linia de sosire. Iar acum vor mai mult.

SsangYong Korando DKR pentru editia 2020 din Dakar SsangYong-Rexton-DKRNu este doi fara trei

Ati auzit, cu siguranta, adesea, sintagma de mai sus. Valabilitatea ei este confirmata si de SsangYong España. Care vine cu un nou proiect pentru intrecerea ce se va desfasura in Arabia Saudita. Este vorba despre Korando DKR, prezentat la Madrid. Si al carui obiectiv este nu doar sa termine intrecerea, ci sa o faca macar in zona de sus a ierarhiei. Ceea ce inseamna peste pozitiile obtinute la editiile precedente (30, respectiv 33). Ca si o pozitie cat mai buna la T1.3.

„Obiectivul principal este sa terminam raliul si sa demonstram din nou fiabilitatea modelelor SsangYong. In plus insa, la aceasta a treia prezenta consecutiva in Dakar, dorim sa urcam in ierarhia generala si sa fortam victoria la categoria noastra”, a spus Oscar Fuentes.

Competitia propune un traseu cu o lungime de peste 12.000 de km care urmeaza sa fie parcurs in 12 etape. Se anticipeaza ca vitezele mediii urmeaza sa fie mai mari decat la editiile precedente, iar navigatia sa aiba un rol mult mai important.

Un buggy cu caroserie cu stilul noului Korando

Noul bolid buggy este preparat de Sodicars. El are doar o caroserie care „aduce” cu a patra generatie a lui Korando, model prezentat recent. Sub „coaja” avem de-a face cu o evolutie a prototipului din anii anteriori. Una cu un sasiu multitubular cu „cusca” integrata din crom-molibden, greutatea totala fiind de 1.700 kg. Centrul de greutate a fost coborat, iar ampatamentul a crescut de la 2.900 la 3.100 mm. Sporuri se inregistreaza si la celelalte dimensiuni, ale caror valori sunt acum 4.800 / 2.300 / 2.050.

Motorul Chevrolet 6.2 V8 de 450 CP si 550 Nm este pozitionat central. El permite acum depasirea valorii de 200 k/h ca viteza de varf. Unghiul de atac este cu 15% mai bun decat in cazul versiunii precedente, iar cel de degajare cu 60%! In plus, modelul beneficiaza de un sistem care permite modificarea presiunii in toate cele patru pneuri care este activat din cabina. In replica, cel hidraulic pentru schimbarea pneurilor, este actionat din exterior, cu ajutorul unui buton.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.