EQC 4×4² este un studiu prin intermediul căruia Mercedes-Benz vrea să demonstreze că propulsia electrică nu alterează performanțele în off-road. Este al treilea membru din familia 4×4², după G 500 4×4² şi E 400 All-Terrain 4×4².

În plus, prin intermediul său sunt testate și tehnologii care se vor regăsi pe viitorul G-Class electric. Un model a cărui apariție a fost confirmată recent, la nivel oficial. Și ale cărui prototipuri de teste camuflate au fost deja fotografiate pe drumuri publice.

Un EQC 400 4MATIC modificat

La bază, EQC 4×4² are o versiune Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC. Maşina este mai înaltă cu aproximativ 20 de centimetri decât un EQC standard, și cu 200 mm mai lată. La acest capitol din urmă contribuie noile extensii din plastic pe aripi.

Propulsia este oferită de două motoare electrice. Acestea generează 408 CP și 765 Nm, ca și în cazul lui EQC 400 4MATIC, fiind nemodificate În schimb, s-a lucrat intens la şasiul electrificat al lui EQC 4×4².

EQC 4×4², performanță off road cu propulsie electrică EQC-4×4²-3-1024x768

Suspensia independentă a fost complet schimbată. Se folosesc punţi de tip portal, cu mai multe braţe de legătură. Aceasta presupune că suspensia este montată pe caroserie precum cea standard, dar roțile sunt situate mult mai jos pe butucii osiei.

Plusuri la garda la sol și cifrele în off-road

Garda la sol a fost substanțial mărită. Astfel că acum măsoară 293 de mm, cu 153 de mm mai mult comparativ cu cea a versiunii de serie. Și cu cu 58 mm mai mare decât a ultimei generații a lui G-Class.

Adâncimea maximă a vadului care poate fi traversat de EQC 4×4² a crescut de la 150 de mm la 400 de mm. Unghiul de atac este de 31.8 grade (standard 20.6, pe G-Class sunt 28 grade), cel de degajare 33 de grade (20.0), iar cel de rampă de 24.2 grade (11.6).

Modelul are două moduri de conducere special dezvoltate: Offroad și Offroad+. Acestea schimbă algortimul sistemului electronic anti derapare și feedbackul la apăsarea pedalei de accelerație. Pentru a putea face față suprafețelor din off-road, nemții au pregătit jante de 20 de inch cu anvelope speciale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.