Ford se confrunta cu o problema neobisnuita in China, unde clientii nu suporta mirosul de masina noua.

Companiile de automobile optimizeaza deseori vehiculele lor pentru diferite piete, pentru a se conforma reglementarilor sau pentru a servi diverselor gusturi ale clientilor. Dar Ford se pare ca are in vedere o schimbare noua la masinile destinate pietei chineze: eliminarea „mirosului de masina noua”.

Chiar daca in Statele Unite ale Americii, si nu numai, mirosul de masina noua e foarte apreciat, in China mai mult de 10% din soferi considera acest miros drept o problema.

„In China, aceasta problema ocupa primul loc, cu aproape dublu mai multe plangeri decat a doua problema, care este consumul excesiv de combustibil fata de datele date de producator”, a declarat Brent Gruber, senior director la J.D. Power.

Pentru a veni in ajutorul clientilor deranjati de acest miros, Ford a formulat recent o cerere de brevet de invenţie pentru un proces special de eliminare a mirosurilor.

Procesul Ford pentru indepartarea mirosurilor implica „coacerea” interiorului la temperaturi foarte ridicate. Acest proces presupune parcarea masinii la soare, deschiderea geamurilor si rularea motorului, dat drumula la incalzire si ventilatorului, pentru a elimina astfel mirosul de nou.

Cererea de brevet de inventie „este doar o idee” pe care Ford o ia in considerare, anunta Debbie Mielewski, tehnician senior pentru durabilitatea materialelor in cadrul companiei americane. Nu exista un plan concret de a pune în productie, daca brevetul este acordat vreodata, spune ea pentru Free Press.

Exista multiple produse pe piata care ii redau unei masini vechi acel miros de „masina noua”, dar Ford vrea sa renunte la acest miros in mod natural.

Sursa: The Verge

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.