Dacia are de gand sa faca masini ieftine, iar un SUV mai mare ar fi prea scump.
SUV-urile acapareaza piata in Europa in aceste zile, insa Dacia este foarte constienta ca nu poate trece deasupra Duster-ului in ceea ce priveste preturile. Automobilul romanesc s-a bucurat de o crestere masiva pe vechiul continent in ultimii ani, datorita masinilor cu pret scazut, cum ar fi hatchback-ul mic Sandero si SUV-ul Duster. Dacia este ceea ce a fost Skoda in anii 1990 si inceputul anilor 2000, iar compania mama Renault este hotarata sa ramana cu reteta castigatoare si in anii ce urmeaza.

Intr-un interviu acordat Autocar, seful Dacia U.K, Louise O’Sullivan, a exclus ideea unui SUV mai mare ca Duster. Motivul este simplu: un model mai mare s-ar dovedi a fi prea scump pentru filozofia produselor Dacia cu costuri reduse. Decizia are sens perfect, avand in vedere ca un model mai scump ar determina oamenii sa se uite in alta parte la un brand la un nivel mai sus, cum ar fi Renault.

Au existat zvonuri despre asa-numitul Grand Duster cu un ampatament mai lung si o cabina cu sapte locuri, dar se pare ca nu se va intampla la urma urmei.

Ca o reimprospatare, cea mai recenta actualizare a Daciei la gama Duster a avut loc acum cateva luni, cand a fost introdus un motor modern turbodiesel de 1.5 litri Blue dCi cu castig de cinci cai putere pentru ambele versiuni ale unitatii cu patru cilindri. Acum se poate opta pentru o putere de 95 de cai putere, fie cu 115 CP, versiunea mai mica avand un cuplu suplimentar de 30 Nm mai mult decat inainte pentru un total de 240 Nm. Configuratia de top continua sa aiba 260 Nm.

Mai devreme sau mai tarziu, va fi introdus un nou sistem de infotainment, asa cum a fost sugerat intr-o schita publicata inainte de dezvaluirea oficiala a lui Duster anul trecut.

Sursa: Motor1

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.