Old Man Emu BP 51 bypass cu rezervoare reglabile, sunt suspensii special concepute  pentru performante superioare pe toate tipurile de teren, oferind imbunatatiri vizibile ale performantei vehiculului, capacitatea de incarcare crescuta ( folosire troliu, instalare bulbar HD fata /spate, accesorii overlanding, etc.) si caracteristicile de control..

Noua gamă BP 51 de amortizoare de înaltă performanță, bypass, este rezultatul unui proces exhaustiv de dezvoltare, menit să ofere cel mai bun confort și control. Proiectate, dezvoltate și testate în întregime de către echipa ARB de ingineri Old Man Emu, amortizoarele BP 51 sunt specifice pentru orice vehicul și utilizează locațiile de montare existente pentru a oferi o instalare ușoară fără a fi nevoie de modificări suplimentare ale vehiculului. Spre deosebire de majoritatea celorlalte amortizoare reglabile, care asigură ajustarea numai pentru compresie, gama BP-51 permite reglarea independentă a vehiculului atât a rebound-ului, cât și a compresiei, pentru a oferi personalizare de vârf din clasă, care poate fi adaptată unui vehicul individual sau cerințelor călătoriei.

Suspensie Old Man Emu BP 51: Performante superioare pe toate tipurile de teren Captură-de-ecran-din-2023-02-01-la-15.41.48-scaled

Tehnologia Bypass 

         În plus față de amortizarea sensibilă la viteză utilizată în majoritatea amortizoarelor, unde cu cât pistonul se mișcă mai repede, cu atât este mai mare nivelul de damping amortizoarele BP-51 generează și amortizare în funcție de poziția pistonului în corpul amortizorului prin designul lor de ocolire. În timp ce majoritatea amortizoarelor generează doar amortizare pe baza fluidului care curge prin piston, BP-51 oferă o cale alternativă de la o cameră la alta, în jurul pistonului sub formă de bypass. O parte din fluid curge prin piston și o parte din lichid trece în jurul pistonului în pasajele de ocolire.

Acest lucru are ca rezultat capacitatea amortizorului de a oferi tot ce este mai bun din ambele lumi, cu o călătorie confortabilă și conformă în timpul conducerii normale și o călătorie mai controlată pe terenuri mai dificile. Cu niveluri mai mari de amortizare generate la fiecare capăt al cursei, pistonul încetinește pe măsură ce se apropie de compresia și extinderea completă, prevenind răspândirea dură împotriva opritorului și permițând absorbția mai ușor a denivelărilor și ondulațiilor mai mari.

Amortizoarele bypass

 Amortizoarele bypass au fost folosite în cursele off-road de mulți ani și sunt renumite pentru capacitatea lor de a face față celor mai dificile si dure terenuri.

În timp ce majoritatea amortizoarelor utilizează o amortizare sensibilă la viteză (adică cu cât amortizorul se comprimă și se extinde mai repede, cu atât este mai mare nivelul forței de amortizare), amortizoarele bypass duc acest lucru la nivelul următor, generând și o amortizare dependentă de poziția pistonului în interiorul corpul-ului amortizorului.

Bypass-ul se referă la capacitatea fluidului hidraulic de a ocoli pistonul prin direcționarea externă către orificiul șocului; creând inițial un nivel ridicat de confort, dar crescând forțele de amortizare pe măsură ce șocul ajunge la sfârșitul cursei atât la compresie, cât și la declin. La amortizoarele Old Man Emu BP 51, cantitatea de bypass este reglabilă, astfel încât să poată fi adaptată pentru a se potrivi diferitelor terenuri, viteze și sarcini.

Bypass Intern VS Extern

BP-51: Tehnologie de curse ambalata inteligent pentru 4×4 zi de zi

Tradițional, designul șocului de bypass încorporează un număr de tuburi care rulează în exteriorul corpului amortizorului pentru ca fluidul hidraulic să ocolească pistonul intern.

Acest design a împiedicat încorporarea șocurilor de ocolire în vehiculele de zi cu zi fără modificări costisitoare din cauza constrângerilor dimensionale; în special suspensie independentă coil-over modernă. BP-51 folosește un corp unic din aliaj extrudat în care tuburile sunt înlocuite cu pasaje în interiorul corpului amortizorului, permițându-i să se potrivească în limite mai strânse, cum ar fi în interiorul unui arc elicoidal.

Performanta la nivel inalt: Beneficiile suspensiei BP 51

În timp ce un sistem de suspensie Old Man Emu care încorporează amortizoare Nitrocharger reprezintă o îmbunătățire majoră față de sistemele standard de suspensie atât pentru utilizarea pe drum, cât și în afara acestuia, prin design, există întotdeauna compromisuri între confort și control.

Amortizoarele de înaltă performanță BP51 de la Old Man Emu aduc cele mai noi tehnologii de bypass de curse pentru vehiculele 4WD de zi cu zi, oferind posibilitatea de a-și personaliza călătoria cu controlul reglabil al compresiei și al amortizarii la rebound, fiind în același timp pe deplin compatibile cu arcurile și suspensiile Old Man Emu.

Nu trebuie să concurați în evenimente off-road pentru a aprecia beneficiile ajustării călătoriei pentru performanțe optime atunci când vă confruntați cu un teren dificil, tractați sau transportați încărcături și reveniți pe asfalt cu o călătorie confortabilă.

Suspensie Old Man Emu BP 51: Performante superioare pe toate tipurile de teren ARBBP51JeepJK0315_Timelapse04_100-1096x480-1Beneficiile unei canister externe

Toate amortizoarele au nevoie de o anumită cantitate de spațiu aerian pentru a permite fluidului hidraulic să se extindă și să se miște corect, totuși, atunci când aerul se amestecă cu fluidul hidraulic, acesta poate provoca aerisirea (spumă) și, prin urmare, pierde eficacitatea amortizarii. Acest lucru se întâmplă cel mai frecvent în cazul șocurilor hidraulice standard.

Gazul de azot este utilizat pentru a înlocui aerul dintr-un amortizor pentru a ajuta la controlul fluxului de fluid hidraulic (acest lucru se datorează faptului că nu este ușor absorbit în fluid ca aerul). Diverse modele de șocuri fac acest lucru diferit.

În cadrul unui șoc cu două tuburi, gazul se află în tubul de rezervă pentru a menține presiunea împotriva fluidului pe măsură ce trece prin supapă și împiedică aruncarea acestuia în tubul de rezervă.

Un șoc monotub folosește un piston plutitor la baza orificiului pistonului pentru a separa fluidul hidraulic de gaz, prevenind și aerarea. Acest design, totuși, reduce cursa pistonului în corpul șocului, afectând cursa totală a șocului.

La fel ca un șoc monotub, recipientul extern dintr-un BP-51 utilizează un piston plutitor pentru a separa fluidul hidraulic și gazul, cu toate acestea, este conținut într-un rezervor extern pentru a nu cauza o restricție asupra cursei șocului. Rezervorul este mare pentru a gestiona volumul crescut de fluid din șoc și este montat la distanță pentru a ajuta la montare. În plus, poate ajuta și la răcirea fluidului hidraulic, deoarece este îndepărtat de componentele interne în mișcare mai fierbinți.

BP 51 si selectia de arcuri

În timp ce multe amortizoare de tip bypass de pe piața de schimb nu sunt reglate pentru a se potrivi unui anumit vehicul sau arc, inginerii Old Man Emu au petrecut timp considerabil perfecționând BP-51-urile nu numai pentru a fi specifice vehiculului, ci și pentru a se potrivi cu selecțiile de arc Old Man Emu. Spre deosebire de montarea amortizoarelor Nitrocharger Sport, care sunt reglate special pentru a se potrivi cu arcul selectat, supapa BP-51 este proiectată pentru a permite un nivel mai mare de reglare personală pentru a se potrivi cu încărcarea vehiculului și terenul piesei; cu setările recomandate disponibile în ghidurile de montaj și utilizator.

Clienții îl pot folosi ca punct de plecare și apoi pot personaliza în conformitate, pentru a se potrivi propriului confort personal și preferințelor stilului de condus.

Suspensie Old Man Emu BP 51: Performante superioare pe toate tipurile de teren Kit-suspensie-Toyota-Hilux-Vigo-2005-2015-5cm-–-Old-Man-Emu-BP-51-bypassKit-suspensie-Toyota-Hilux-Revo-2015-2020-5cm-Old-Man-Emu-BP-51-bypassAmortizare si  rebound damping

  • Ce este amortizare si  rebound damping

Amortizarea se referă la încetinirea oscilației amortizorului. Aceasta este controlată de o serie de supape care încetinesc mișcarea fluidului hidraulic prin piston. Valvele controlează mișcarea pistoanelor atât în timpul cursei de compresie, cât și în timpul cursei de retragere.

  • Ce efect vor avea aceste ajustari asupra unui vehicul?

Reglarea supapei de compresie are un efect asupra cât de confortabilă sau fermă este suspensia atunci când suspensia vehiculului se comprimă. Prea ferm și vehiculul va simți fiecare denivelare și ondulare de pe suprafața drumului, deoarece șocul încearcă să împiedice comprimarea liberă a arcului. Prea moale și deplasarea va deveni mai confortabilă, totuși, se poate simți mai mult rostogolirea caroseriei atunci când se abordează viraje, iar vehiculul se poate scufunda în timpul frânării, rezultând un control mai mic. De asemenea, suspensia poate ajunge cu ușurință la fundul opritoarelor.

Reglarea supapei de rebound afectează rata la care șocul permite arcului să revină la înălțimea de rulare odată ce a fost comprimat. Arcurile cu viteză mai mare sunt utilizate pentru a menține înălțimea corectă de rulare atunci când la vehicul sunt adăugate accesorii sau sarcini constante mai mari. Când aceste arcuri sunt comprimate cu o sarcină mai mare, energia stocată în interiorul arcului este, de asemenea, mai mare și necesită un control suplimentar al amortizarii pe măsură ce revine. Controlul insuficient la rebound poate face ca amortizorul să se ridice, provocând deteriorarea internă a șocului sau să permită suspensiei să sară de mai multe ori după ce a lovit un obstacol, ceea ce duce la un control mai mic al vehiculului.

Suspensie Old Man Emu BP 51: Performante superioare pe toate tipurile de teren Captură-de-ecran-din-2023-02-01-la-15.46.59-scaledReglarea setarilor de soc

Dacă v-ați echipat vehiculul cu accesorii care adaugă greutate totală, cum ar fi o bară HD, un troliu, bară din spate HD, etc. , printre altele, greutatea suplimentară va avea un efect asupra caracteristicilor de rulare și de manevrabilitate ale vehiculului, rezultând nevoia de suspensie cu viteze crescute ale arcului.

În timp ce o suspensie reglată în care amortizorul este adaptat la o raza a arcului va oferi mai mult confort și control asupra unei gamede teren și cerințe de transport a sarcinii, aceste sisteme pot oferi o rulare mai fermă decât cea standard când sunt descărcate (deși oferă un control mai bun).

Dacă vehiculul dumneavoastră petrece mult timp fără încărcare, capacitatea de a reduce compresia și amortizarea la declin poate oferi un confort sporit pe drum. În timp ce capacitatea de a crește compresia și amortizarea la declin vă poate aduce beneficii atunci când transportați sarcini mai mari sau conduceți în afara drumului la viteze mai mari.

Dezvoltare si fabricatie

Toate amortizoarele BP-51 sunt fabricate intern de ARB. Pentru a realiza acest lucru, s-au făcut investiții semnificative în echipamente de ultimă generație de prelucrare și anodizare dură, permițând ARB controlul total al procesului pentru a asigura cea mai înaltă calitate posibilă. Corpurile amortizoarelor BP-51 sunt fabricate folosind aluminiu anodizat de calitate aeronautică (6061) pentru a disipa căldura mai eficient decât oțelul sau oțelul aliat și pentru a oferi o rezistență superioară la coroziune. În timpul procesului de dezvoltare au fost efectuate teste extinse de laborator, in teren și distructive pentru a se asigura că fiabilitatea, longevitatea și performanța respectă toate standardele impecabile ale ARB.

De ce sa alegi Suspensie Old Man Emu?

Indiferent dacă călătoriți pe șosea, folosiți vehiculul pentru overlanding sau tractați o rulotă  remorcă, importanța unui sistem de suspensie 4×4 complet integrat este primordial. Adesea, configurațiile de suspensie din fabrică nu pot face față utilizării grele prelungite, astfel în timp, arcurile dvs. se pot coroda sau încep să se lase. Amortizoarele se pot degrada iar manipularea și transportul încărcăturii pot avea de suferit și eventual, dacă nu sunt înlocuite, componentele se pot defecta. Acest lucru ar putea face vehiculul neadecvat și chiar vă poate lăsa blocat sau poate provoca un accident.

Actualizările suspensiei Old Man Emu sunt concepute pentru performanțe superioare pe toate tipurile de teren, oferind îmbunătățiri vizibile ale performanței vehiculului, capacitatea de încărcare crescută și caracteristicile de control. Acestea sunt kituri de înaltă calitate, cu suport de garanție la nivel mondial, iar fiecare componentă este dezvoltată și testată intern de către ingineri dedicați în suspensie.

Kit-urile Old Man Emu BP-51 pot fi achiziționate de pe Best Ride accesând link-urile următoare:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.