Brabus 850 4x4² Final Edition

Salonul Auto de la Geneva 2019 ne ofera o multime de premiere. Va oferim, pe masura ce acestea „curg”, informatiile relevante despre cele mai importante modele.

Brabus 850 4×4² Final Edition

Tunerul german a gandit pentru AMG G63 un kit de caroserie impresionat si un pachet de performanta extrem. Pentru numai cinci unitati.

Salonul Auto de la Geneva 2019: Brabus 850 4x4² Final Edition, SsangYong Korando, Mitsubishi Engelberg Tourer Brabus-2-1024x684Motorul 5.5 V8 a ajuns acum la 6.0 litri, are turbine mai generoase, admisie si evacuare noi. Puterea este de 850 CP la 5.400 rpm, iar cuplul de 1.450 Nm intre 2.500 si 4.500 rpm. Modelul sprinteaza pana la 100 km/h in 4,7 secunde, iar viteza maxima limitata este de 210 km/h.

Brabus l-a dotat pentru off-road cu pneuri, punti pe portale si o garda la sol de 60 de centimetri. Plus protectii suplimentare si suspensie modificata complet.

Pretul de pornire pentru Brabus 850 4×4² Final Edition este de 482.000 de euro.

SsangYong Korando

Anuntata deja, cea de-a patra generație Korando are dimensiunile 4.452×1.870×1.620 mm. Ampataentul este de 2.675 mm. Volumul portbagajului este de 551 de litri, respectiv 1.248 litri cu bancheta rabatata.

Salonul Auto de la Geneva 2019: Brabus 850 4x4² Final Edition, SsangYong Korando, Mitsubishi Engelberg Tourer SsangYong-Korando-1024x501

Modelul a fost dotat cu o ampla gama de sisteme de siguranta. Ea beneficiaza de instrumentar de bord complet digital de 9 inch si sistem infotainment cu ecran central de 10.25 inch.

Salonul Auto de la Geneva 2019: Brabus 850 4x4² Final Edition, SsangYong Korando, Mitsubishi Engelberg Tourer SsangYong-Korando_1-1024x527

Gama de motorizari propune un diesel 1.6 de 136 CP si 324 Nm, respectiv una pe benzina de 1.5 litri. Aceasta dezvolta 163 CP si are un cuplu de 280 Nm. Clientii pot opta pentru transmisie manuala sau automata cu 6 rapoarte. Si tot la optionale urmeaza sa fie inclusa si tractiunea integrala.

Mitsubishi Engelberg Tourer

Numit dupa o statiune de schi din Elvetia, conceptul ne ofera o idee a modului in care vor arata SUV-urile marcii. Design robust si impozant, grila cu parti mobile pentru a reduce forta aerodinamica. Sau proiectoare de ceata LED si jante impozante. Sunt doar cateva dintre elementele care caracterizeaza modelul.

Sistemul de propulsie plug-in hybrid este similar cu cel de pe Outlander. Nu s-a precizat insa care sunt puterile motorului pe benzina de 2.4 litri sau a celor electrice de pe cele doua axe. Bateria are o capacitate de 20 kWh si permite o autonomie electrica de pana la 70 km (WLTP).

Salonul Auto de la Geneva 2019: Brabus 850 4x4² Final Edition, SsangYong Korando, Mitsubishi Engelberg Tourer Mitsubishi-Engelberg-Tourer-1024x653

Ochii (si) pe ele

FIAT Centoventi. Studiul de design ne indica liniile viitorului Panda. El ofera o multime de solutii de personalizare. Unele despre care compania anunta ca vor intra in oferta comerciala a marcii. In fine, sistemul de propulsie electric este modular. Ceea ce inseamna ca autonomia variaza in functie de nevoile de moment ale clientului.

Salonul Auto de la Geneva 2019: Brabus 850 4x4² Final Edition, SsangYong Korando, Mitsubishi Engelberg Tourer Fiat-Centoventi-1024x556

Subaru Viziv Adrenaline. Prototipul este o evolutie a filosofiei de design Dynamic x Solid lansata in 2014. Ea introduce conceptul Bolder, care exprima dinamica si forta. Iar exercitiul de stil se pare ca va sta la baza lui Crosstrek.

Salonul Auto de la Geneva 2019: Brabus 850 4x4² Final Edition, SsangYong Korando, Mitsubishi Engelberg Tourer Subaru-Viziv-Adrenaline-1024x653

Koenigsegg Jesko. Inlocuitorul lui Agera RS poarta numele tatalui fondatorului companiei. Modelul beneficiaza de o versiune imbunatatita a unitatii 5.0 V8, care ofera 1.280 CP cu benzina de la pompa si 1.600 CP cu E85. Koenigsegg isi doreste ca modelul sa atinga o viteza maxima de 300 de mile pe ora (482 km/h). Productia este limitata la 125 unitati, iar pretul unui exemplar urmeaza sa fie de peste 2,5 milioane de euro.

Salonul Auto de la Geneva 2019: Brabus 850 4x4² Final Edition, SsangYong Korando, Mitsubishi Engelberg Tourer Koenigsegg-1024x576

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.