GranTurismo Zéda este un exemplar special care marcheaza sfarsitul productiei lui GranTurismo. Maserati face inca un pas catre un nou capitol din istoria sa. Noua masina coincide cu anuntul recent al marcii de a adauga mai multe inovatii in productie – odata cu inceperea lucrarilor de renovare la fabrica Viale Ciro Menotti din Modena – electrificare si conducere autonoma.

Modelul unic afiseaza nuante exterioare futuriste si a fost proiectat de Centro Stile Maserati. Maserati GranTurismo Zéda spune povestea inceputului unei noi ere prin culori si materiale. Este puntea care leaga trecutul, prezentul si viitorul marcii.

Observand modelul dinspre partea posterioara spre cea frontala, suprafetele se schimba si devin mai bogate, trecand de la un finisaj satinat la un efect „metalurgic” lucios. Partea centrala se transforma lent, intensificandu-se pana la albastrul Maserati. Dar si albastrul evolueaza, devenind energic, electric, viu, precum o oglinda.

Efectul general al finisajului este o capodopera prin utilizarea complexa si juxtapunerea diferitelor efecte. Prin abilitatile mestesugaresti ne intoarcem in timp, in accelasi fel cum tehnologia si know-how-ul de astazi evolueaza constant spre viitor.

Un nou inceput pentru fabrica din Modena

Sfarsitul productiei modelelor Maserati GranTurismo si GranCabrio marcheaza un nou inceput pentru fabrica din Modena. Au inceput deja lucrarile de renovare in vederea actualizarii liniei de productie. Aici urmeaza sa inceapa constructia noului model super sport. O masina de inalta performanta, caracterizata prin tehnologie de ultima generatie, ce va fi lansata in anul 2020.

In paralel, au inceput lucrarile pentru un atelier de vopsitorie. Un spatiu complet nou proiectat aici, dotat cu tehnologii inovatoare ce au un impact redus asupra mediului si un design special. Acesta din urma le permite clientilor sa vizualizeze personal masinile in timp ce acestea sunt vopsite.

Maserati GranTurismo inca din 2007, un Olimpian printre GT-uri

Modelul GranTurismo, prezentat la Salonul Auto International de la Geneva din 2007, reprezinta un reper important in istoria Maserati. Acest coupé cu patru locuri si doua usi, avand designul clasic Pininfarina si un motor cu 8 cilindri aspirat natural, a luat fiinta ca o interpretare moderna a modelului Maserati A6 1500 din 1947.

El a ajuns sa fie considerat una dintre cele mai emblematice masini construite vreodata de Maserati. In 2009, cand a fost lansat la Salonul Auto International de la Frankfurt, GranCabrio s-a alaturat GranTurismo.

Dupa mai multe imbunatatiri, versiunea finala a GranTurismo a fost MY18, care dupa un efort eficient de restilizare s-a prezentat cu noutati legate de aerodinamica, ergonomie si sistemele de infotainment. MY18 a oferit un coupé cu 16 versiuni de nuante exterioare. De asemenea, au fost disponibile 14 jante din aliaj usor cu sase modele diferite, etriere de frana disponibile in noua culori si pachetele Exterior Carbon si Exterior Body Colour.

Cu MY18, gama GranTurismo si GranCabrio a inclus doua versiuni cu o identitate puternica si unica: Sport si MC (Maserati Corse). Exista peste 400.000 de combinatii posibile. Maserati GranTurismo reprezinta expresia maxima a caracterului GT al marcii datorita carismaticului motor Ferrari V8 de 4,7 litri, cu 460 CP la 7.000 rpm si 520 Nm cuplu maxim la 4.750 rpm. GranTurismo si GranCabrio s-au bucurat de nenumarate succese din 2007 si pana in prezent; peste 40.000 de masini emblematice au fost vandute in intreaga lume, dintre care 28.805 au fost GranTurismo si 11.715 GranCabrio.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.