Yamaha Tricity 300 – „The Best Move in Town”. Asa suna prezentarea facuta de cei de la Yamaha pentru noul venit in gama Urban Mobility. Avem de-a face cu cel mai mare dintre scuterele cu trei roti ale niponilor.

Un model elegant, cu caracteristici Premium, care se poate conduce cu categoria B. Ceea ce inseamna ca este o alternativa perfecta pentru ultra-aglomeratele zone urbane. Iar in Bucuresti, aflat in topul mondial din punctul de vedere al ambuteiajelor, pare sa fie o solutie extrem de interesanta.

Versiunea de productie pentru 3CT

Dezvoltat pe baza conceptului 3CT prezentat in 2018, noul Tricity 300 are un stil foarte personalizat. Caroseria este eleganta, iar dotarile sunt la nivel Premium in segment.

Modelul beneficiaza de motorul Blue Core care echipeaza si X-MAX 300. O unitate Euro 4 racita cu lichid, monocilindru, cu o campacitate de 292 cmc. Acesta produce 28 CP la 7.250 rpm si are cuplul maxim la 5.750 rpm. Viteza maxima este de 153 km/h, iar autonomia cu un plin de combustibil este de 305 km. Valori care fac din acest model unul extrem de bun pentru oras, dar si pentru o „naveta” zilnica.

Tehnologie Leaning Multi-Wheeler

Noul scuter al producatorului cu sediul la Iwata beneficiaza de tehnologie Leaning Multi-Wheeler pentru suspensia fata. Este extrem de manevrabil, unghiul de bracaj fiind de 72 de grade, iar garda la sol de 130 mm ii permite sa treaca peste obstacole consistente.

Pentru un comportament rutier intuitiv chiar si pentru riderii fara experienta distributia maselor este 50-50. Pe fata avem roti cu 9 spite de 14 inch, ca si pe spate. O solutie care iese din tiparele folosite de ceilalti constructori, care apeleaza la dimensiuni mai mici pe fata. Cauciucurile sunt Bridgestone Battlax SC, dezvoltate special pentru acest model, si au dimensiuni 120/70 fata si 140/70 pe spate.

Ecartamentul este de 470 mm, iar acesta, impreuna cu rotile, ofera stabilitate, dar si un  plus de aderenta si performante pe asfalt ud. In plus, franele au discuri de frana mai mari – 267 mm – si, folosind si ABS (echipare serie) ofera un plus de siguranta in situatiile delocate. Modelul beneficiaza inclusiv de o pedala care actioneaza simultat franele pe toate rotile.

Tricity 300 ofera in premiera pentru un model Yamaha si sistemul Tilt Lock Assist. Acesta permite ca scuterul sa ramana vertical atunci cand este oprit. Sistemul se dezactiveaza automat atunci cand se actioneaza mansonul de acceleratie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.