Mercedes-Benz a dezvaluit noul AMG GT in cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, iar modelul ce va aparea pe strazi in 2020 a primit upgrade-uri de stil impreuna cu imbunatatiri tehnologice si de performanta.

Modelul AMG GT 2020 va fi disponibil in versiuni GT, GT C, GTR si o noua versiune de top GTR Pro, noteaza Car and Bike.

Vorbim in continuare de un vehicul sport cu doua usi cu aceeasi grila Panamaericana, dar este mai unghiulara la margini, iar farurile au fost, de asemenea, ‘lucrate’, fiind imprumutate de la AMG GT in 4 usi.

Noul Mercedes AMG GT, dezvaluit la Los Angeles amg-gt-3

Cele mai importante modificari sunt insa in interior, unde AMG GT a primit un nou sistem de infotainment cu touchpad si un ecran digitat de 12.3 inchi in versiunea standard. Volanul a fost si el schimbat, iar clusterul de instrumente are 10.3 inchi. In plus, beneficiaza de un afisaj LCD specific AMG, care integreaza comenzile pentru modul de condus si performanta. In consola centrala, regasim butoane de afisare color, in timp ce switcherele TFT sunt pentru a regla setarile transmisiei si sasiului, sistemului de evacuare, sistemului start-stop si comenzile DRS.

Noul Mercedes AMG GT, dezvaluit la Los Angeles amg-gt-1

Desi versiunea ce va aparea in 2020 e doar o actualizare minora, Mercedes a umblat totusi si la performantele modelului, care primit un nou sistem de control al stabilitatii dinamice AMG (DSC), cu patru moduri de condus: Basic, Advanced, Pro si Master.

Gama GT dispune acum si de o versiune mai salbatica, GTR Pro, care este si mai concentrata pe curse. Se inspira de la masinile de curse AMG GT3 si GT4 si este echipata cu o noua instalatie de suspensie cu bobina, dar si cu amortizoare reglabile manual.

Mai mult, Mercedes AMG GTR Pro primeste un sistem de franare cu discuri carbon-ceramice si o caroserie imbunatatita din punct de vedere aerodinamic.

Noul Mercedes AMG GT, dezvaluit la Los Angeles amg-gt-2

Sub capota nu vom avea parte de modificari, cu acelai motor V8 twin-turbocharged de 4.0 litri si 462 de cai putere in versiunea standard GT coupe si roadster, in timp ce GT C coupe si roadster vor avea 542 de cai putere. Versiunile de top GTR si GTR Pro au acelasi motor, dar tunat pana la 570 de cai putere.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.