Volvo va fi prezent la Salonul Auto de la Los Angeles, dar la standul constructorului suedez nu va fi expus nici macar un vehicul!

In schimb, standul Volvo va fi focusat pe „Viitorul transportului” prin prezentarea mai multor parteneriate tehnologice si servicii de conectare.

„Vrem sa scoatem in fata marile schimbari care se produc in prezent”, a explicat unul dintre directorii de strategie ai Volvo, Marten Levenstam pentru Roadshow. „Vrem sa discutam depre cum va fi viitorul autoturismelor”, a completat acesta.

Volvo va utiliza Salonul Auto de la Los Angeles pentru a-si prezenta diversele servicii conexe si parteneriate tehnologice.

In loc de multe masini parcate una langa alta, expozantii vor fi intampinati cu afisaje interactive care evidentiaza serviciul de asistenta pentru clienti Volvo, aplicayia Volvo On Call pentru telefoane mobile, viziunea companiei Google asupra sistemului de infotainment de generatie viitoare al producatorului suedez, livrare pachete cu Amazon Alexa si multe altele. Cel mai apropiat lucru de o masina de la stand va fi interiorul conceptului Volvo 360c, care va oferi o viziune a viitorului autonom al Volvo.

„Daca voiam sa discutam despre aceste lucruri si aduceam si masini, oamenii s-ar fi concentrat pe ele si nu pe lucrurile cu adevarat importante pe care le avem de spus” – Marten Levenstam.

Levenstam spune ca standul Volvo va fi alcatuit din mai multe „statii mici” si „va vorbi in numele Volvo, dar si al partenerilor nostri”.

Volvo a ales sa faca aceasta prezentare inedita la Salonul Auto de la Los Angeles deoarece „lucrurile pe care le prezentam sunt cele cu care ne ocupam pe coasta de Vest”, a precizat Levenstam. Nu va asteptati insa ca Volvo sa repete aceasta strategie in viitor: „Cel mai probabil vom arata masini”.

Salonul Auto de la Los Angeles va avea loc in perioada 30 noiembrie – 9 decembrie.

Sursa foto: Engadget

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.