Presedintele Volkswagen, Gerbert Diess, e de parere ca Saloanele Auto traditionale nu mai prezinta niciun interes si vor disparea in scurt timp.

Intr-un interviu acordat publicatiei Motoring, seful Volkswagen prefera festivaluri si evenimente mai dinamice pentru a prezenta noi modele.

„Saloanele Auto sunt produsul anilor ’60 si nu mai sunt atat de relevante. Nu mai livreaza ceea ce noi ne dorim si nici ceea ce cumparatorii isi doresc”, a spus Gerbert Diess.

„Oamenii au nevoie sa interactioneze mai mult cu produsul. Se asteapta la asa ceva. Acele zile in care se baza pe traditie s-au dus”, a adaugat Diess, care a dat apoi si un exemplu pozitiv: „Evenimentele precum Goodwood Festival of Speed ne arata cum ar trebui sa arate un show auto modern pentru masini si oameni”.

De altfel, numerosi producatori auto isi prezinta noile modele cu cateza zile inaintea marilor show-uri auto pentru a se asigura ca atentia e concentrata doar pe un singur lucru.

Cel mai recent si bun exemplu e Salonul Auto de la Detroit, care isi va muta data calendaristica in luna iunie din ianuarie pentru show-ul din 2020.

Salonul Auto de la Detroit deschide practic seria evenimentelor de acest fel, dar organizatorii se vad nevoiti sa procedeze astfel dupa ce mai multi producatori auto au anuntat ca nu se vor prezenta la show.

Cele trei mari branduri germane, Audi, BMW si Mercedes Benz, au anuntat recent ca nu vor participa la editia din 2019 a Salonului Auto de la Detroit. Asta dupa ce alte branduri importante, Mazda, Mini, Volvo, Porsche, Mitsubishi, Jaguar si Land Rover, au anuntat ca nu vor participa la evenimentul de la Detroit.

Pentru a atrage producatorii auto si spectatorii, Salonul Auto de la Detroit promit ca va fi mai dinamic si va include mai multe mini-evenimente, precum concerte. Spectacolul va lega de asemenea Detroit Grand Prix si se va incheia cu un festival de focuri de artificii.

Dar nu e vorba doar de Salonul Auto de la Detroit. Atat evenimentul auto de la Paris, cat si cel de la Frankfurt au suferit in ultimii ani din cauza neparticiparii unor branduri de top. Chiar si Salonul Auto de la Geneva sufera la acest capitol, dupa ce Volvo a anuntat ca nu va participa anul viitor, iar Opel/Vauxhall n-a participat la evenimentul din acest an.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.