BMW i va fi partener oficial al Festivalului de Muzica si Arta Coachella Valley. Cu atmosfera sa unica de creativitate, lifestyle si constiinta ecologica, Festivalul de Muzica si Arta Coachella Valley este o prezenta uzuala in calendarul festivalurilor atat pentru staruri, cat si pentru fani. Ca si anul trecut, BMW i intensifica interesul pentru festival in social media prin #roadtocoachella si introduce un design Coachella unic pentru modelele sale BMW i, creat de solistul vocal Portugal. The Man, John Gourley.

„Aproape nimic nu ne misca asa cum o face muzica – in special muzica live intr-o atmosfera incantatoare ca cea a Festivalului Coachella. Asemenea Coachella, inspiratia, inovatia si vointa de reinventare constanta sunt parte a ADN-ului BMW i. Datorita acestora, festivalul este partenerul ideal pentru BMW i. Asteptam cu nerabdare campania #roadtocoachella si colaborarea ce inspira cu John Gourley”, a declarat Stefan Ponikva, directorul BMW Brand Experience Shows & Events.

John Gourley nu este doar solistul vocal al trupei Portugal. The Man, castigatoare al premiului Grammy, ci si una din principalele prezente pe scena Coachella. John este foarte solicitat si ca designer. Interpretarea sa expresiva a designului automobilelor BMW i electrice captureaza spiritul divers si unic al festivalului. Evenimentul, care are loc in desertul din California, este considerat ca fiind unul creativ, unde tendintele si curentele se nasc si sunt impartite. Festivalul, care va avea loc in perioadele 13-15 aprilie si 20-22 aprilie la Empire Polo Fields din Indio (California), este un eveniment cultural destinat nu doar pentru fanii muzicii. De-a lungul celor 6 zile, aproape 200 de reprezentatii vor avea loc in fata miilor de vizitatori veniti din lumea intreaga.

Influencerii internationali selectati vor documenta calatoria lor de la Los Angeles la festival in automobile BMW i cu designul Coachella sub hashtagul #roadtocoachella si vor impartasi din entuziasmul lor cu milioanele de fani din lume. Desigur, si fanii pot sa-si impartaseasca propriile pregatiri cu alti pasionati prin utilizarea hashtagului campaniei.

In primul week-end, BMW i a invitat vizitatorii Coachella alesi sa participe la „Poppy’s BMW i Powered Paradise” si „Poppy’s BMW i Recharged Oasis” – un dublu eveniment care a ajuns imediat unul dintre cele mai populare elemente din program alaturi de festivalul propriu-zis.

Despre BMW i

BMW i se bazeaza pe un concept amplu, creat sa aduca mobilitatea sustenabila si orientata spre viitor. Este alimentat de automobile electrice si servicii de mobilitate vizionare, design inspirational si o noua intelegere a caracterului premium, care este definita corespunzator prin sustenabilitate si placerea de a conduce cu automobile noi si inovatoare. Designul modelului electric BMW i3, destinat utilizarii urbane fara emisii, este centrat in jurul dezvoltarii durabile, in timp ce BMW i8 ne introduce in universul automobilului sport al viitorului.

BMW i, partener oficial al Festivalului de Muzica si Arta Coachella Valley 2018. John Gourley de la Portugal. The Man creeaza designul exclusiv al automobilelor pentru flota BMW i Coachella electrificata coachella_wikimedia_cc-900x580

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.