Editia din acest an a Salonului Auto de la Los Angeles, programata in perioada 28 noiembrie – 9 decembrie, va aduce cel putin 15 premiere auto, iar cinci dintre ele se anunta cu adevarat spectaculoase:

Porsche 911

Va obtine o caroserie mai lata in spate, utilizata in prezent la modele GTS si 4S, ceea ce inseamna un front truck mai mare cu 1.6 inchi. Potrivit Car & Driver, puterea va creste la 385 de cai putere pentru varianta de baza si la 450 de cai putere pentru versiunea S, extrasa in continuare dintr-un turbocharger de 3.0 litri.

Primele modele ce vor fi scoase la vanzare in vara anului viitor vor fi C2S si 4S coupe, echipate cu transmisii optionale PDK cu dublu ambreiaj si 8 trepte. O cutie manuala cu 7 trepte va fi in continuare disponibila.

5 lansari asteptate cu nerabdare la Salonul Auto de la Los Angeles 2019-porsche-911_1

Mazda 3

Mai multe imagini spion cu viitoarea generatie Mazda3 si un teaser video aparut in mediul online arata ca modelul se aseamana cu conceptul Kai vazut anul trecut la Salonul Auto de la Tokyo. Cu limbajul de design Kodo, noua Mazda3 va primi noul motor Mazda, Skyactive-X, care utilizeaza atat aprinderea prin scanteie traditionala, cat si ciclurile de aprindere prin comprimare diesel, pentru a obtine o economie de combustibil superioara, emisii reduse si o putere mai buna. Un motor de 2.0 litri cu patru cilindri, care poate atinge 5.4 litri/100 km mixt ar putea produce pana la 190 de cai putere.

Modelul va primi si o suspensie noua desenata pentru a face ca fata si spatele sa lucreze impreuna pentru a controla miscarile nedorite. De asemenea, va beneficia de Mazda’s G-Vectoring Control, pentru o directie si stabilitate superioare.

5 lansari asteptate cu nerabdare la Salonul Auto de la Los Angeles Noua-Mazda3

Jeep Gladiator

Mult asteptatul pickup de la Jeep, primul de la Comanche din 1992, a fost numit Gladiator si arata ca un Jeep Wrangler si are sub capota aceleasi motorizari. Ampatamentul este totusi mai lung decat cel de pe Wrangler Unlimited cu cinci usi. Zona cargo are, de asemenea, o pereche de lampi ce se deosebesc de cele standard Wrangler. Gladiator va primi axele Dana 44 cu bare deconectate pentru o articulatie sporita a suspensiei. De asemenea, beneficiaza de un diferential limitat de alunecare si e echipat cu pneuri de 33 de inchi, pentru mersul off-road.

Capacitatea de incarcare este de pana la 762 de mm si are o incarcatura utila de aproximativ 725 de kilograme, urmand a rivaliza cu Toyota Tacoma, Ford Ranger si Chevrolet Colorado.

5 lansari asteptate cu nerabdare la Salonul Auto de la Los Angeles jeep-gladiator-rosu-lateral

Toyota Prius AWD

Pana in prezent, Prius in America de Nord a fost intotdeauna cu tractiune fata, chiar daca Prius-like E-Four in Japonia este propulsat de toate cele patru roti. E-Four are aceeasi configuratie hibrida cu doua motoare pentru rotile din fata, dar are si un al treilea mic motor pentru a alimenta spatele, care beneficiaza de franare regenerativa.

Optiunea AWD este de asteptat sa adauge doar un pic de greutate, dar nu va penaliza economia de combustibil sau spatiu de marfa. Asteptati-va la un facelift atat in fata, cat si in spate plus un interior modernizat, cu un ecran central mai mare, cu Apple CarPlay si Android Auto si cu noul echipament standard de siguranta.

5 lansari asteptate cu nerabdare la Salonul Auto de la Los Angeles prius-awd

Honda Passport

Producatorul auto japonez reinvie un nume pe care nu l-a mai folosit de la inceputul anilor 2000. Noul SUV de la Honda vrea „sa se lupte” cu Ford Edge, Nissan Murano sau Hyundai Santa Fe, fiind desenat, dezvoltat si construit la fabrica Honda din Lincoln, Alabama.

E de asteptat ca Honda Passport sa vina cu tractiune fata, urmand ca tractiunea integrala sa fie disponibla optional. La motorizari am putea avea de a face cu cel de 3.5 litri V6 si 280 de cai putere de pe Pilot sau cu turbocharger-ul de 2.0 si 252 de cai putere ce-l regasim pe Accord.

5 lansari asteptate cu nerabdare la Salonul Auto de la Los Angeles honda-passport

Sursa: Driving

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.