OT3 by Overdrive este ultimul produs al celor de la Overdrive Racing si, sustine constructorul, va duce intrecerile pentru vehicule Side-by-Side la alt nivel. Prototipul a fost dezvoltat in conformitate cu reglementarile FIA, special pentru competitii.

OT3 beneficiaza de un propulsor turbo de 1000 cmc cu o putere de 177 CP. Acesta este cuplat la o cutie de viteze cu sase rapoarte. Caroseria din fibra de carbon si kevlar asigura un excelent raport putere/greutate si o stabilitate excelenta indiferent de conditiile de drum. Capitol la care contribuie si ampatamentul extins, care a permis si o deplasare a centrului de greutate spre inapoi.

Despres s-a declarat placut surprins

Cyril Dspres, cvintuplu castigator in Dakar Rally la categoria moto si dublu invingator in Silk Way Rally, a testat OT3 in Maroc. Si spune ca a fost placut suprins de abilitatile acestui prototip. „M-a impresionat in priul rand stabilitatea. Inginerii au reusit sa faca o treaba extraordinara la acest capitol, izbutind sa realizeze un vehicul de 2.08 metri latime care sa respecte regulamentul FIA. In plus, au realizat un sasiu deopotriva puternic si rigid, aspecte care, de regula, nu sunt intre atributele vehiculelor Side-by-Side. Astfel ca beneficiezi de un raspujs precis pe sectiunile tehnice”, a spus Cyril.

Despres a mai fost impresionat de puterea motorului si vizibilitatea oferita de cockpit. „L-am pus la incercare cateva zile si n-am avut probleme. Lucru remarcabil si, deopotriva, surprinzator pentru un vehicul-proiect. Cu cateva ajustari la suspensii, este capabil sa faca legea in competitii”, a incheiat acesta.

Start perfect in opinia lui Al-Attiyah

Si Nasser Al-Attiyah, triplu campion in FIA Cross-Country si de trei ori invingator in Dakar Rally a fost intre cel care a testat OT3. „Si-a dovedit abilitatile de primul kiloetru. Mai sunt lucruri care se pot regla prin cateva sesiuni si kilometri de teste, dar exista un bun punct de plecare”, a precizat Al-Attiyah.

Jean Marc Fortin, Racing Director la Overdrive, spune ca programul de teste este abia la inceput. „Am construit prototipul pornind de la o foaie alba de hartie si ne-am propus sa exploram noile reguli propuse de FIA Technical Commission. OT3 a fost desenat pentru a oferi, in egala masura, o greutate redusa, dar si putere. Este cu adevarat un prototip, cu a sa cutie de viteze speciala si sasiul care cantareste doar 890 kilograme. Si il vom dezvolta in continuare. Iar cat de curand vom anunta si programul pe care ni-l propunem”, explica acesta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.