Polaris celebreaza 65 de ani si, evident, a decis sa-si sarbatoreasca aniversarea cu gama Off Road 2020. Ne oprim astazi asupra noii generatii side-by-side pentru performanta extrema, RZR Pro XP.

„Am decis ca cea mai buna maniera sa celebram cei 65 de ani este sa prezentam noua generatie de produse, care ridica stacheta”, spune Chris Musso, presedintele Polaris Off Road. Pentru a continua: „RZR Pro XP duce pilotii la un nou nivel. Si este cel mai capabil, agil si versatil RZR pe care l-am construit vreodata”.

Polaris RZR Pro XP 2020, "the next level" RZR-Pro-XP-1
RZR Pro XP, cea mai puternica varianta din istorie

Lider al categoriei SXS prin modelele RZR, Polaris a lansat cea mai puternica varianta de pana acum. Este vorba despre RZR Pro XP, varful de gama pentru sezonul 2020. Unul pe care l-au testat in cele mai dure conditii pentru a oferi performante de top.

Polaris RZR Pro XP 2020, "the next level" RZR-Pro-XP-3

RZR Pro XP a fost conceput pornindu-se de la o foaie alba. Beneficiaza de o noua platforma, sasiul fiind mai lung si mai stabil, are un design distinctiv si performante de top. Modelul este disponibil in trei variante: Pro XP, Pro XP Premium si Pro XP Ultimate. Acestea sunt individualizate prin diverse componente si nivelul de accesorizare.

In plus, motorul ProStar se lauda nu doar cu puterea sa remarcabila de 181 CP. El a fost tunat special pentru a oferi cele mai bune performante intre 20-50 mph (32-80 km/h).

Sa-l luam la puricat…

Noul model are o lungime de 3.200 mm, o inaltime de 1.820 mm. Ampatamentul a crescut la 2.440 mm. Si, sustin cei de la Polaris, ofera o mai buna agilitate, ca si imbunatatiri in ceea ce priveste unghiul de atac si raza de bracare. Garda la sol este de 368 mm.

Controlul la viteze mari in teren accidentat este garantat de psibilitatea de a ajusta, de pe volan, diversele moduri. Plus amortizoarele FOX® 2.5 Podium Live Valve, care ofera un comportament foarte bun indiferent de suprafata.

Rotile de 14 inch din aliaj sunt „incaltate” cu anvelope 30 x 10-14 MAXXIS Carnivore. Cursa rotilor fata este de 432 mm, iar a celor spate, de 508 mm. Franele fata sunt hidraulice cu disc din otel si etriere cu sase pistonase. Cele spate, similare constructiv, cu exceptia faptului ca etrierele au patru pistonase.

Design vizionar

Designul cabinei a fost centrat pe sofer. Pozitia in scaunele sport reglabile in 4 moduri este mai joasa. In plus, in cockpit sunteti asigurati de centuri in 6 puncte retractabile. RZR Pro XP este dotat si cu primul volan telescopic și cu reglare a inclinarii din industrie.

Polaris RZR Pro XP 2020, "the next level" RZR-Pro-XP-2

Si exteriorul atrage atentia. RZR Pro XP beneficiaza de noi componente, finisaje de calitate premium si iluminare LED performanta.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.