SUV Coupe PHEV. Ei bine, nu vine de la un nume mare, ci din China, de la Geely. Si are o multime de atuuri menite sa-i confere succesul.

Spre exemplu, modelul Xing Yue, caci asa se numeste, este produs la uzina companiei dedicata exclusiv automobilelor care folosesc platforma Compact Modular Architecture. Sau, mai pe scurt, CMA, care este dezvoltata impreuna cu Volvo. Si pe care, desigur, o stiti deja, a fost realizat XC40.

Gama extinsa de motorizari

Xing Yue va ajunge in fata publicului cu o gama extinsa. Propulsie traditionala, mild hybrid si PHEV. Iar in ceea ce priveste tractiunea, sunt disponibile atat tractiune pe o punte (fata), cat si integrala. Fara indoiala insa, cea mai importanta dintre versiuni este cea PHEV, pentru ca, asa cum aminteam, este prima pentru segmentul SUV coupe.

Propulsorul clasic, 2.0TD cu patru cilindri, beneficiaza de tehnologia Volvo Cars. El respecta normele de emisii Euro 6d, respectiv cel chinez, 6b. Este cuplat la o transmisie Aisin cu 8 rapoarte si reuseste sa ajunga de la 0 la 100 km/h in 6,8 secunde.

Modelul mild hybrid si cel PHEV au la baza un propulsor pe benzina 1.5TD. Acesta ofera 177 CP si un cuplu de 255 Nm. In varianta MHEV „lucreaza” cu un sistem 48V BSG dezvoltat de Geely. Acesta permite un start mai rapid si o crestere de putere pana la 190 CP.

In varianta PHEV, puterea ajunge la 258 CP si 415 Nm. Sunt oferite doua tipuri de baterii: 11,3 si 15,2 kWh. Prima ofera o autonomie de 56 de km, consum mixt de 1,6 litri, si este reincarcata rapid in 90 de minute. Cealalta sporeste autonomia la 80 de km. Consumul mixt este de 1,2 litri, iar timpul de reincarcare de 105 minute.

Atat versiunea MHEV, cat si cea PHEV beneficiaza de o cutie de viteze cu sapte trepte si dublu ambreiaj umed.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.