MINI JCW Rally vs. MINI JCW Buggy. Imediat va oferim detaliile relevante.
Cu opt echipaje si doua tipuri de automobile (MINI John Cooper Works Rally si MINI John Cooper Work Buggy), X-raid si MINI au cea mai puternica prezenta la Dakar. Este al treilea an cand, aliniindu-se regulamentului, MINI se prezinta cu un buggy special construit pentru Dakar.
Conform regulamentului Dakar, modelele buggy beneficiaza de posibilitatea asigurarii unei mase reduse (1675 kg vs. 1850 kg). Mai mult, au un plus de stabilitate printr-un avantaj la capitolul dimensiuni. Totodata, cu un amplasament diferit pentru motor si rezervoare, modelele buggy vin cu o distributie diferita a maselor.
Modelele 4×4 vin cu o cursa a suspensiei limitata la 280 mm, in dezavantaj fata de modelele buggy. Dar sunt mai versatile si au si avantajul de a putea transporta trei roti de rezerva fata de doua la buggy.
MINI John Cooper Works Rally | MINI John Cooper Work Buggy |
Sistem de tractiune integrala | Tractiune spate. |
Motor: diesel, 2993 cmc, 6 cilindri in linie, restrictor 39 mm, dezvoltare BMW Group, o turbina cu geometrie variabila (vs. twin-turbo în 2018), carter uscat. | |
350 CP @ 3500 rpm / 770 Nm @ 2150 rpm | |
Viteza maxima 190 km/h | |
Cutie de viteze secventiala Sadev, cu sase trepte. Diferential central Xtrac. | Cutie de viteze secventială Xtrac, cu sase trepte. |
Masa minima conform regulament: 1850 kg. | Masa minima conform regulament: 1675 kg. |
Motor amplasat pe puntea fata, rezervor amplasat in zona puntii spate. | Motor amplasat in zona puntii spate, rezervor amplasat sub scaunele fata. |
Diametru roata: 16″, 810 mm. | Diametru roata: 17″, 940 mm. |
Lungime: 4350 mm | Lungime: 4332 mm |
Latime: 1999 mm | Latime: 2200 mm |
Inaltime: 2000 mm | Inaltime: 1935 mm |