Lamborghini n-a stat deoparte de segmentul SUV si a lansat Urus. Acum, priveste la incercari din trecut, si ne arata iar ca are gust de aventura. Cu un model off-road dezvoltat pe baza lui Huracan.

Spuneam ca a privit in trecut? Da, caci Lamborghini ne-a mai regalat cu modele off-road si in anii ’70. Atunci, probabil va amintiti, a dezvoltat Jarama si Urraco. Erau doua modele destinate raliurilor care imbinau calitatile tipice Lambo cu capabilitati in off-road. Si pe care le puteti vedea in imaginile urmatoare.

Lamborghini Huracan face off-road! Lamborghini-Jarama
Lamborghini Huracan face off-road! Lamborghini-Urraco
Lamborghini Huracan Sterrato te invita in off-road

Sa lasam insa trecutul si sa revenim la prezent. Ei bine, dupa cum spuneam, dupa ce a intrat in segmentul SUV, gratie lui Urus, Lamborghini vrea sa arate ca nu face treaba de mantuiala nici in aceasta zona. Si, uite-asa, a venit ideea de a transforma un model tipic marcii, Huracan, intr-un off-road-er. Evident, cu ajutorul unor elemente preluate tocmai de la Urus.

Lamborghini Huracan Sterrato vine cu o garda la sol inaltata cu 47 de milimetri comparativ cu modelul de baza. Plus jante de 20 de inch speciale pentru off-road si suspensii modificate. Ca si tractiune si directie integrale.

Unghiul de degajare a fost sporit cu 6,5%. Si tot pentru performante mai bune in off-road, au imbunatatit cuplul motorului. Care ramane acelasi 5.2 V10 de pe Huracan, care ofera 640 CP si un cuplu maxim de 600 Nm. Inginerii au mers mai departe si au recalibrat tractiunea integrala. De tratamentul din urma s-a bucurat, din acelasi motiv, si cutia de viteze cu 7 trepte si dublu ambreiaj.

Modificari la sasiu

Modificarile au vizat si sasiul. Pentru a-i proteja structura generala, dar si pentru a-i conferi un plus de rigiditate, inginerii au apelat la materiale compozite si componente din aluminiu. Fara insa sa ofere prea multe detalii la acest capitol.

La interior, Huracan Sterrato beneficiaza de o celula de siguranta speciala. Aceasta a fost realizata din titan, pentru a beneficia de o greutate redusa, dar, pe de alta parte, de rigiditate mare. Modelul este dotat cu scaune sport prevazute cu centuri de siguranta in patru puncte.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.