Cum stapaneste Eric Solarzano cursa legendara de anduranta in desert intr-un VW Beetle

Baja 1000 se spune ca este cea mai grea cursa din lume: 50 de ani, soferii de curse off-road s-au intalnit in peninsula Baja California din Mexic pentru a concura unul impotriva celuilalt. Eric Solarzano face parte din aceasta cursa de mai multe decenii. Desigur, cu amortizoare BILSTEIN.

Adevaratii eroi ai BAJA 1000 14364723_1110012525755350_2947246899488161258_nIn anii ’60, cativa piloti de hobby au inceput sa se intreaca de-a lungul plajelor de pe coasta de vest a Mexicului. Acestia au folosit adesea buggy de plaja care au fost construite pe o baza VW Beetle. In 1967, a avut loc un eveniment oficial cronometrat al cursei spontane si nereglementate: asa s-a nascut acum legendarul Baja 1000.

Timp de un sfert de secol, Eric Solaranzo a facut parte din cursa in desert cu un VW Beetle vechi. Solarzano conduce in asa-numita clasa 11 – cea mai dificila din toate clasele cu 4 roti. Deoarece in comparatie cu Trophy Trucks si Buggies de clasa nelimitata, jucatorii de la clasa 11 sunt lipsiti de putere. Puternicele Trophy Trucks stapanesc pietrisul desertului Baja in 18-20 de ore. Cele mai rapide masini din clasa 11 ajung la tinta dupa 48 de ore continuu – trebuie sa se lupte pentru a o face. Nu este de mirare ca echipele din clasa 11 sunt privite ca adevaratii eroi a Baja 1000.

Adevaratii eroi ai BAJA 1000 14291858_1110014015755201_9084377464191038067_nEric a reusit sa castige din nou si din nou in clasa sa si este recunoscut pe scena Baja drept „regele clasei 11.” Cu toate acestea, simpatizatul Solarzano nu este in primul rand in ea ca sa castige. „Nu conduc sa castig trofee. A obtine un trofeu nu are nici un beneficiu pentru mine. Am o multime de trofee. Pentru a traversa linia de sosire cu o masina pe care am construit-o eu, asta mi-a dat cea mai mare satisfactie „, a spus Eric.

Adevaratii eroi ai BAJA 1000 977209_662761283750546_503445684_o-1024x768
Am sprijinit eforturile sale de mai multi ani. Cu Eric am construit si personalizat, amortizoare de mare capacitate. Am combinat rezervorul de la distanta al amortizoarelor BILSTEIN Black Hawk® produse de americani cu un amortizor de 46 mm pe puntea din fata. Se remarca in mod deosebit rezervoarele externe de latime de 4,5 inchi atasate la aripile carismatice ale lui Beetle. Chiar si in partea din spate exista amortizoare speciale de teren cu pistoane de 46 mm si rezervoare externe de 4.5 inch.

Adevaratii eroi ai BAJA 1000 FINAL1-Kopie-1024x953
Intre timp, amortizoarele in varsta de aproximativ 10 ani au nenumarate curse sub centura – si inca functioneaza perfect. Performante inalte, de care cei de la BILSTEIN, sunt mandri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.