Climbkhana TWO este ultima „reprezentatie” care poarta semnatura lui Ken Block. Filmul a fost realizat pe unul dintre cele mai periculoase drumuri din China, pe virajele „desenate” pe Muntele Tianmen.

Primul Climbkhana, poate va mai amintiti, a fost realizat in 2017. Pe celebrul traseu de la Pikes Peak. Alegerea nu a fost intamplatoare. Pe langa faptul ca vorbim despre drumul care gazduieste cea mai cunoscuta cursa de hill climb din lume, este unul dintre traseele pe care Ken si-a inceput cariera.

„Am concurat deja aici, insa am facut-o cu o masina de raliu de Grupa N. A fost dragoste la prima vedere si mi-am dorit mereu sa ajung aici cu Hoonicorn-ul de 1.400 de cai putere”, spunea la acel moment Block. Hoonicorn V2 a fost practic un upgrade al masinii aparute in Gymkhana SEVEN. Ford Mustang Hoonicorn RTR din 1965 a beneficiat de aceasta data de un twin-turbo pe metanol, ajunsa la 1.400 CP. Si a ales pneuri R888R.

Ce a iesit, va readucem aminte…

Climbkhana TWO, alta destinatie

De data aceasta, spuneam, gazda a fost un traseu de 11 km, cu 99 de viraje, pe Muntele Tianmen din China. Acolo unde, recent, Romain Dumas stabilea un nou timp record cu Volkswagen ID R. El a parcurs traseul in 7:38.585.

Block nu si-a propus sa doboare acest timp. Ci sa „danseze” pe viraje, in stilul sau inconfundabil. A ales un Ford F-150 din anii 70, pe care, evident, l-a transformat intr-un monstru. A preluat motorul 3.5 V6 biturbo EcoBoost care echipeaza si Ford GT. Pe care insa l-a „dus” la 900 CP. Si l-a cuplat la o transmisie secventiala Sadev cu sase rapoarte.

Ce a reusit Block, vedeti in noua pelicula care poarta semnatura deja celebra a Hoonigan Media Machine. Va invitam sa urmariti filmul, nu inainte de a va preciza ca oamenii de PR ai lui Ken au anuntat deja ca nu se va opri aici. Sa-l vedem oare si pe Transfagarasan?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.