BMW X1 xDrive25e reprezinta un nou pas in strategia de electrifcare a marcii. Unul facut intr-un segment extrem de popular si cu o crestere dinamica. Este vorba de clasa SUV compacta.

Un tren de rulare electric foarte eficient si cea mai noua generatie a bateriei litiu-ion permit o autonomie in mod electric de pana la 57 de kilometri. Cu un consum mediu de combustibil de la 2,0 l/100 km si emisii CO2 de la 43 g/km*, noul BMW X1 xDrive25e stabileste un reper in segmentul sau.

Consumul de energie in regim mixt este de 13,5 kWh/100 km. Tractiunea integrala specifica modelelor hibrid ale BMW Group, cu distributia rapida si precisa a puterii intre rotile fata si cele spate, asigura agilitatea asteptata de la acest model.

BMW X1 xDrive25e, PHEV in clasa SUV compacta P90365500_lowRes_the-new-bmw-x1-xdriv
Sistemul hibrid

Sistemul plug-in hybrid al noului BMW X1 xDrive 25e consta dintr-un motor pe benzina si o unitate electrica dezvoltata special pentru acest model. Motorul pe benzina 1.5 cu trei cilindri si tehnologie BMW TwinPower Turbo Technology ofera o putere maxima de 92 kW/125 Cp si un varf al curbei de cuplu de 220 Nm. Puterea acestuia este transferata printr-o transmisie Steptronic cu sase trepte si actioneaza asupra puntii fata.

Motorul electric genereaza o putere de 70 kW/95 CP si ofera un cuplu maxim de 165 Nm. Puterea este repartizata catre rotile spate printr-o transmisie cu o singura treapta. Aceasta asigura un sistem de tractiune integrala specific sistemelor plug-in hybrid BMW Group cu motor cu ardere interna transversal. Solutia asigura un nivel unic de agilitate in segment.

Impreuna, motorul termic si cel electric produc o putere totala a sistemului de 162 kW/220 CP. Cuplul maxim al sistemului este de 385 Nm. Noul BMW X1 xDrive25e accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7,0 secunde.

Baterie de ultima generatie

Bateria litiu-ion de ultima generatie are o capacitate energetica bruta de 9,7 kWh. Aceasta permite o autonomie electrica de pana la 57 de km cu BMW X1 xDrive25e. Bateria de inalta tensiune poate fi incarcata la o priza casnica prin intermediul cablului de alimentare din echiparea standard.

In acest mod, bateria poate fi incarcata complet in aproximativ cinci ore. Prin folosirea unui BMW i Wallbox, operatiunea de incarcare dureaza mai putin de trei ore si jumatate. Priza de incarcare este localizata sub o clapeta separata pe aripa stanga fata a masinii.

BMW X1 xDrive25e, PHEV in clasa SUV compacta P90365494_lowRes_the-new-bmw-x1-xdriveDrive influenteaza modul de operare

Conducatorul poate utiliza butonul eDrive de pe consola centrala pentru a influenta modul de operare a sistemului de propulsie. In setarea standard AUTO eDRIVE, sistemul inteligent de propulsie asigura interactiune optima intre cele doua motoare. Modul MAX eDrive poate fi activat pentru utilizare maxima a propulsiei electrice. In acest mod, noul BMW X1 xDrive25e atinge o viteza maxima de 135 km/h.

Modul SAVE BATTERY permite conducatorului sa mentina starea de incarcare a bateriei de inalta tensiune in timp ce conduce. Ca si sa o imbunatateasca prin intermediul generarii de energie. In acest mod, nivelul de incarcare al bateriei poate fi mentinut pentru utilizare ulterioara cand, de exemplu, se conduce in mod pur electric prin oras.

Comutatorul experientei de condus se poate folosi independent de modul de condus. La noul BMW X1 xDrive25e, conducatorul il poate utiliza pentru activarea modurilor COMFORT, SPORT si ECO PRO pentru a influenta functiile propulsiei si ale suspensiei, precum si pentru a modifica functionarea sistemelor de confort operate electric.

Paleta larga de echipari si dotari

Noul BMW X1 xDrive25e dispune de protectie acustica pentru pietoni ca dotare standard. Cand este condus electric la viteze de pana la 30 km/h este generat un sunet creat special pentru modelele BMW electrificate pentru a anunta apropierea masinii, dar fara a afecta confortul acustic al celor de la bord. In plus, echiparea standard include si jante de 17 toli, din aliaj usor, aer conditionat cu reglare pe doua zone, precum si aer conditionat auxiliar.

Sistemul de aer conditionat poate fi controlata prin aplicatia de mobil BMW Connected si foloseste energia din baterie pentru racirea sau incalzirea habitaclului, putand functiona fara ca motorul sa fie pornit. Ca alternativa la versiunea de baza, noul BMW X1 xDrive25e este disponibil si ca model Sport Line, xLine sau M Sport. Pe langa respectivele pachete de echipare, aproape toate optiunile modelului BMW X1 cu propulsie conventionala sunt disponibile si pentru varianta plug-in hybrid.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.