BMW i4 va completa gama de modele electrice a marcii. Si o face intr-unul dintre cele mai importante segmente, cel al clasei medii Premium. BMW i4 va beneficia de a cincea generatie BMW eDrive care va fi introdusa in premiera la iX3 in 2020 si va fi utilizata si la  iNEXT in 2021.

Primul model pur electric al BMW Group pentru clasa medie premium combina mobilitatea fara emisii locale cu dinamica, designul sportiv si elegant, calitatea premium, confortul oferit de un spatiu generos si functionalitatea unui Gran Coupé cu patru usi. Acesta deschide o noua era a placerii condusului.

Generatia a cincea BMW eDrive

Viitorul mobilitatii electrice va fi modelat de a cincea generatie a tehnologiei BMW eDrive. Pentru aceasta, BMW iX3 – ca va fi produs cu incepere din 2020 – va fi un pionier, si va fi urmat de BMW iNEXT si BMW i4. Tehnologia include si cele mai recente inovatii in domeniul celulelor de baterii, iar BMW i4 impune noi standarde privind performantele sportive, dar si o autonomie de aproximativ 600 de kilometri.

Tehnologia de propulsie a BMW i4 stabileste noi standarde in ceea ce priveste densitatea energetica, eficienta si autonomia. Motorul electric, electronica de putere, unitatea de incarcare si bateria de inalta tensiune au fost complet nou dezvoltate. Propulsorul livreaza o putere maxima de aproximativ 390 kW/530 CP. Astfel atinge nivelul unui motor V8 de la modelele BMW actuale echipate cu motor termic. Livrarea spontana a puterii ofera BMW i4 caracteristici de performanta remarcabile si eficienta foarte ridicata.

A cincea generatie a BMW eDrive include si o baterie de inalta tensiune nou conceputa. Conceptuleste caracterizat de un design foarte plat si de densitate energetica optimizata. Cu o masa de aproximativ 550 de kilograme, are o capacitate energetica de circa 80 kWh. Aceasta ofera BMW i4 o autonomie de aproximativ 600 de kilometri.

Gran Coupé cu design caracteristic si dotari de performanta

Modelul electric BMW i4 va fi produs din 2021 si lansat ulterior pe pietele auto din lumea intreaga. Noul model va fi produs la uzina principala a companiei, in München, alaturi de  Seria 3 Sedan cu motor termic si plug-in hybrid, Seria 3 Touring cu motorizare conventionala. Tot aici se vor produce din vara anului 2020 Seria 4 Coupé si M4 Coupé, disponibile si plug-in hybrid.

Pe langa designul sportiv si elegant care este specific unui coupé cu patru usi al marcii, BMW i4 este caracterizat de un nivel de performanta remarcabil. Primul model Gran Coupé al marcii BMW i accelereaza de la 0 la 100 km/h in circa 4,0 secunde si poate dezvolta o viteza maxima de peste 200 km/h.

BMW i4 combina proportiile caracteristice ale unui coupé cu patru usi cu dotarile de design specifice unui model BMW i. Liniile extinse dinamic si designul precis al suprafetelor sunt armonizate cu elementele de exterior optimizate aerodinamic. Ca si cu accentele care scot in evidenta dezvoltarea durabila, specifica BMW i.

Tehnologie modulara si flexibila pentru trenul de rulare si stocarea bateriei

Trenul de rulare electric al BMW i4, unitatea sa de incarcare si bateria de inalta tensiune sunt dezvoltate intern de BMW Group. Expertiza vasta a BMW Group in domeniul sistemelor de propulsie electrificate formeaza baza pentru un sistem modular scalabil, ale carui componente pot fi integrate cu mare flexibilitate in diferite concepte de automobile.

A cincea generatie a tehnologiei BMW eDrive cuprinde un sistem de propulsie foarte integrat. Motorul electric, transmisia si electronica de putere sunt gazduite intr-o singura carcasa. Acest sistem de propulsie este compatibil cu toate conceptele de automobil si va fi disponibil pentru modele diferite intr-o gama de niveluri de putere.

Designul foarte integrat al sistemului permite o crestere semnificativa a densitatii energetice. In egala masura permite ,si o reducere a masei si a efortului de productie. Productia motoarelor electrice de generatie viitoare nu va mai necesita materiale considerate ca pamanturi rare.

Urmatoarea generatie a unitatii de incarcare este caracterizata de un pachet universal, potrivit pentru toate arhitecturile de automobile viitoare. Poate fi utilizata la modele plug-in hybrid, precum si la masini full electrice. Ea este conceputa pentru o putere de incarcare de pana la 150 kW. Aceasta permite ca bateria de inalta tensiune a BMW i4 sa fie incarcata pana la aproape 80% in circa 35 de minute. Ceea ce inseamna un timp de incarcare de aproximativ sase minute pentru o autonomie de 100 de kilometri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.